Se indlæg|
Hvor meget skal man ha?
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/02-2010 11:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hvor meget skal en thai have på sin bankkonto for at få turistvisum til Danmark, uden der stilles sikkerhed eller laves invitation? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 08/02-2010 13:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
Jeg har tidligere spurgt Udlændingestyrelsen om netop dette spørgsmål, og har forstået reglerne således, at den man ønsker på besøg i Danmark, skal have en vis tilknytning til Thailand, ellers risikerer man at skulle stille en garanti. I den forbindelse kigger de ikke på vedkommendes bankbog, men på boligsituation, jobforhold o.lign. Det vil være en individuel vurderingssag fra Udlændingestyrelsen om der skal stilles garanti. Er ansøger et familiemedlem gælder andre regler. En invitation tror jeg du skal skrive under alle omstændigheder. Jeg mener i øvrigt at de præcise regler kan findes på Udlændingestyrelsens website. vh dk_bob. Redigeret af dk_bob d. 08/02-2010 13:40 |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 08/02-2010 14:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
dk_bob skrev: Jeg har tidligere spurgt Udlændingestyrelsen om netop dette spørgsmål, og har forstået reglerne således, at den man ønsker på besøg i Danmark, skal have en vis tilknytning til Thailand, ellers risikerer man at skulle stille en garanti. I den forbindelse kigger de ikke på vedkommendes bankbog, men på boligsituation, jobforhold o.lign. Det vil være en individuel vurderingssag fra Udlændingestyrelsen om der skal stilles garanti. Er ansøger et familiemedlem gælder andre regler. En invitation tror jeg du skal skrive under alle omstændigheder. Jeg mener i øvrigt at de præcise regler kan findes på Udlændingestyrelsens website. vh dk_bob. En turist skal ikke have en invitation, men blot have nævnte tilknytning til Thailand, herunder et officielt arbejde og lovning fra arbejdsgiver om, at man kan returnere til sit job, samt have en hotelreservation i Danmark. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 08/02-2010 15:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Thamarai: Du glemte at der skal forligge en rejseplan med returbillet!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 08/02-2010 18:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
jesperfrb skrev: Thamarai: Du glemte at der skal forligge en rejseplan med returbillet! Ja, men jeg kan jo ikke bare huske det hele, sådan som årene går, og jeg bliver ældre :-) |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/02-2010 20:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg har kigget på nettet men kan ikke finde noget man kan bruge i denne sag. Det i siger lyder rigtigt. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.