Se indlæg|
Hvor i Krabi bør man bo?
|
|
| sk_few |
Lagt på d. 27/01-2010 11:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej Jeg skal til Thailand i april og planlægger at tage til en af strandene i Krabi-distriktet. Jeg er bare lidt i tvivl hvor det er bedst at være. Jeg foretrækker steder, hvor der er gang i den og har mange faciliteter, så jeg tror det bliver i Ao Nang, men jeg har lige set på Sawadee, at der er temmelig mange strande på Ao Nang. Er der nogen som er bedre end andre? Jeg foretrækker steder, hvor jeg har lidt adgang til de lokale gade-restauranter, hvor thaierne selv spiser (jeg er selv en thailænder). På forhånd tak ![]() Mvh Few |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 27/01-2010 13:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Saa skal du til Ao Nang. Her er rigeligt med action. Og masser af thairestauranter. Stranden i Ao Nang er maaske ikke rigtigt super, men med motorbike kommer du let til meget fine strande - ligesaa med longtailboat fra Ao Nang beach. Hav en god tur Boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/01-2010 18:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Der er meget få lokale gaderestauranter i Ao Nang som thailændere frekventerer. Ao Nang er et rendyrket turistmekka, og de thailændere man møder der er for langt størstepartens vedkommende ansatte indenfor turistindustrien, som er der for at arbejde ikke for at have gang i den. Hvis du vil have thai mad (som mor laver den ) og møde thailændere på lokale gaderestauranter skal du ind til Krabi by. Stranden i Ao Nang er ikke speciel, Hat Railay og Hat Phra Nang lidt syd herfor er bedre og langt mere spektakulære. Hertil kan du kun komme ved at sejle. Men de bedste strande finder man på øerne, da strandene på fastlandet bliver lidt lunkne og kedelige ved lavvande. mvh |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 27/01-2010 19:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Ao Nang, kan jeg varmt anbefale, og du tager bare en longtail boat til feks. Railay, og maden er helt fin, men ja ikke som laver den inde i byen, men, men det er også et spørsmål om hvad man vil, men klart en varm anbefaling herfra ;-) |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 28/01-2010 11:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
har lige booket Ao Nang Orchid resort i 3 dage også i April, og vi skal også til Railay (Sand Sea resort) og Koh Lanta (La Laanta HideAway resort). Tjek hotel review på tripadvisor.com, jeg synes det vil give lidt bedre ide på forskellige steder. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/01-2010 16:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
SK_few, Der er 2 væsenlige strande ved Ao Nang og her tænker jeg på dem du kan komme til "direkte fra gaden", og de er : Ao Nang Beach som andre har nævnte før, hvor det er 85% farang klientel på hoteller og restauranter og det andet som kaldes Noppharat Thara Beach, flere km lange strand ikke just Rivieraen, men det er der hvor Thaier tager til. Et udmærket Seafood restaurant og ved enden af stranden før Nationalparken (og Princessens "sommerbolig" ) er der et sted med flere thai restauranter, men du kan også sagtens tage til Krabi by med Sangtaew (baht bus). I alle de år vi har besøgte Krabi/Ao Nang har vi altid boet boet på Srisuksant Resort (bliver behandlet som et familie medlem). http://www.srisuk.../Emain.htm Der er hotellet: Srisuksant Resort og "annexet": Villa Wing (bungalows). Fra stranden udenfo hotellet kan du tage til Raley Beach, Koh Poda eller Chicken Island. Om aftenen kan du enten tage til en af de små barer ved stranden eller med tuk-tuk til Ao Nang by hvor der sker lidt mere. . Redigeret af Lung Yao d. 28/01-2010 17:00 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sk_few |
Lagt på d. 31/01-2010 18:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Tak for svarene. Jeg tror jeg vælger at bo i Krabi byen istedet, hvor mad er lidt mere tilgængelig ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.