Se indlæg|
Single og smart
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 04/01-2010 06:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Sad lige og tænkte lidt. Hvis nu man var single og havde bare lidt mellem ørerne og selvfølgelig så nogenlunde ud. Og havde gode sprogegenskaber. Kunne man så ikke gøre som Thaierne gør. At man finder en pige med penge på lommen.Kom lige til at kigge på en datingsite hvor mange af kvinderne havde god uddalelse.Det får man ikke hvis forælderne ikke ejer en krone. Så det er vel bare at gøre det på den måde for jer singler eller hva, kærligheden kan vel komme senere. Men jeg tror ikke at mange Thaier der har kassen vil have noget med os Falanger at gøre. Jeg er selv Thaigift med 3børn og et par til i fremtiden hvis alting flasker sig så dette var blot en tanke. |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 04/01-2010 06:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Jeg glemte lige at skrive at kvinderne skulle jo helst være en del år ældre end en selv ellers er der jo ingen fidus ved det. Glæder mig til at høre jeres tanker om det. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 04/01-2010 07:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Thongthai skrev: Sad lige og tænkte lidt. Hvis nu man var single og havde bare lidt mellem ørerne og selvfølgelig så nogenlunde ud. Og havde gode sprogegenskaber. Kunne man så ikke gøre som Thaierne gør. At man finder en pige med penge på lommen.Kom lige til at kigge på en datingsite hvor mange af kvinderne havde god uddalelse.Det får man ikke hvis forælderne ikke ejer en krone. Så det er vel bare at gøre det på den måde for jer singler eller hva, kærligheden kan vel komme senere. Men jeg tror ikke at mange Thaier der har kassen vil have noget med os Falanger at gøre. Jeg er selv Thaigift med 3børn og et par til i fremtiden hvis alting flasker sig så dette var blot en tanke. Det ved jeg nu ikke, for selv en af prinsesserne er gift med en dansk-amerikaner, og flere skuesspillere og musikkere er gift med udlændinge. Men vil du have en overklasse thai, så er der typisk kun en vej, og det er med kæmpe sinsot og stor fest, samt en god løn og fed tittel. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/01-2010 08:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Thongthai skrev: Sad lige og tænkte lidt. Hvis nu man var single og havde bare lidt mellem ørerne og selvfølgelig så nogenlunde ud. Og havde gode sprogegenskaber. Kunne man så ikke gøre som Thaierne gør. At man finder en pige med penge på lommen.Kom lige til at kigge på en datingsite hvor mange af kvinderne havde god uddalelse.Det får man ikke hvis forælderne ikke ejer en krone. Så det er vel bare at gøre det på den måde for jer singler eller hva, kærligheden kan vel komme senere. Men jeg tror ikke at mange Thaier der har kassen vil have noget med os Falanger at gøre. Jeg er selv Thaigift med 3børn og et par til i fremtiden hvis alting flasker sig så dette var blot en tanke. De tøser skal nok få hevet pengene ud af din tegnebog. Deres universitet - er som oftest kun en lille faglig uddannelse. De barpiger eller nu hvor veluddannet de er, skal nok scoret dine gode penge ligegyldigt hvad. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2010 08:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vandange skriver: citat: De tøser skal nok få hevet pengene ud af din tegnebog. Deres universitet - er som oftest kun en lille faglig uddannelse. De barpiger eller nu hvor veluddannet de er, skal nok scoret dine gode penge ligegyldigt hvad Altså lige undtagen Vandango himself, han kender jo kun rige damer og puttehøner ingen "barpiger". Og hans penge spørger de ikke efter ![]() ![]() .Det med manglende højere uddannnelse holder ikke rigtig vand her i 2010. Der er mange med universitetsuddannelse. Vores datter har selv en Batchelor i økonomi, som hun fik for små 4 år siden og har en rimelig god stilling til 10.400 + socialbidrag mdr. Hun kommer fra en lille landsbyskole oppe i Isaan, alle hendes veninder der kommer her har samme baggrund og har gode stillinger i det private og det offentlige. Alene her i Pattaya har bystyret da et utal af sponsorater på studerende på alle klassetrin + mange frivillige yder en skærv til diverse specielt dygtige elever. Men at finde en pige med penge på bogen er nok ikke så lige til, dem der har gode job understøtter jo familien hjemme før nogen farang får del i indkomsten - undtagen for Vandange selvfølgelig!!!!! Skeptikeren |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 04/01-2010 09:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Når man læser mandehørm som dette, så kan jeg da godt forstå, der er så mange der bliver taget i rumpetten. Er der nogen der virkelig kender det Thailandske uddannelsessystem, så man har mulighed for en ekspertudtalelse om dette, eller er det bare noget den enkelte tror at den enkelte ved alt om. Nå uden for emnet men jeg spørger bare. Jeg har lige været til en fest på et af disse feriesteder, hvor de fleste på denne side åbenbart har deres gang. Jeg kom tilfældigvis til at tale med en farang (dansk), som forklarede at han havde check på alt dette, for hans pige (ikke kone endnu) kunne han stole på. Han havde lige købt et dejligt dobbelt hus med salon til konen, så hun kunne tjene penge på dette (hun havde selvfølgelig ikke den uddannelse, men det kan man jo ansætte folk til), samtidig havde han sørget for, at dette kvindemenneske også havde en bar med alt til faget hørende, som piger og andet. Den sidste ting kan jeg ikke huske hvad var. Min kone sidder så og snakker med dette vidunderlige kvindemenneske (fordi hun gider da ikke tale med ham den vidunderlige givende farang (dansk)) Hun forklarer min kone, at hun har sin frihed, og hun laver alt det sjove med dem hun nu har lyst til. Flere af dem sender selvfølgelig penge til hende og alt andet. Som hun siger til min kone. Hun har sin frihed og tjener enormt på dette, men min sølle kone har jo kun mig, og hvad hun ud af dette kan få. Jeg tillod mig at fortælle denne person, at han nu måtte konstatere, at han var ved at blive taget grundigt i hoved og røv. Det eneste der kom ud af dette var, at han prøvede at puste sig op i begyndelsen og gik så slukøret hjem med den fremtid, at han nu har tabt i lotteriet, for konen sad nu og kyssede med en ny farang med et nyt visa kort.. Jeg græmmes sgu en gang imellem….. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 04/01-2010 09:54
|
|
vandango skrev: Thongthai skrev: Sad lige og tænkte lidt. Hvis nu man var single og havde bare lidt mellem ørerne og selvfølgelig så nogenlunde ud. Og havde gode sprogegenskaber. Kunne man så ikke gøre som Thaierne gør. At man finder en pige med penge på lommen.Kom lige til at kigge på en datingsite hvor mange af kvinderne havde god uddalelse.Det får man ikke hvis forælderne ikke ejer en krone. Så det er vel bare at gøre det på den måde for jer singler eller hva, kærligheden kan vel komme senere. Men jeg tror ikke at mange Thaier der har kassen vil have noget med os Falanger at gøre. Jeg er selv Thaigift med 3børn og et par til i fremtiden hvis alting flasker sig så dette var blot en tanke. De tøser skal nok få hevet pengene ud af din tegnebog. Deres universitet - er som oftest kun en lille faglig uddannelse. De barpiger eller nu hvor veluddannet de er, skal nok scoret dine gode penge ligegyldigt hvad. Der er stor forskel på universiteter i Thailand, ligesom der er i USA. Det er derfor man i USA skriver sit underversitet bagved sin grad. Pigerne på datingsiderne, som har uddannelser, kan komme fra både gode og dårlige universiteter. Men der er intet, som er gratis, for hvis pigen har penge, så er det for det meste, fordi forældrene har penge, og så koster hun ved kasse et. Det samme gør en pige med en uddannelse fra et godt universitet, måske kombineret med et ophold i udlandet. Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 04/01-2010 10:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Thongthai skrev: Sad lige og tænkte lidt. Hvis nu man var single og havde bare lidt mellem ørerne og selvfølgelig så nogenlunde ud. Og havde gode sprogegenskaber. Kunne man så ikke gøre som Thaierne gør. At man finder en pige med penge på lommen.Kom lige til at kigge på en datingsite hvor mange af kvinderne havde god uddalelse.Det får man ikke hvis forælderne ikke ejer en krone. Så det er vel bare at gøre det på den måde for jer singler eller hva, kærligheden kan vel komme senere. Men jeg tror ikke at mange Thaier der har kassen vil have noget med os Falanger at gøre. Jeg er selv Thaigift med 3børn og et par til i fremtiden hvis alting flasker sig så dette var blot en tanke. Det helt rigtige for os faranger "oppe i årene" er at finde en kvinde på vores egen alder..... som har døtre. Helst mange. Døtrene sender nemlig penge til Mama, hver måned. Så skulle pensionen vidst være på plads
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/01-2010 15:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
thamarai skrev: Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. Det kan skam betyde mange ting, แมงดา Maeng Dtaa, men du mener nok i betydningen alfons eller gigolo. Og ikke hverken Giant Water Bug aka Lethocerus Indicus eller dolkhale. ![]() Så kan du spekulere over hvoraf denne bibetydning er opstået. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 17:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
thamarai skrev: Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. findes der nogen steder hvor kvinder er gratis... ![]() for så vil jeg gerne vide hvor det er
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 04/01-2010 18:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
b_j3ns3n skrev: thamarai skrev: Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. findes der nogen steder hvor kvinder er gratis... ![]() for så vil jeg gerne vide hvor det er ![]() Tjaaa, der sker vel en afvejning af, hvor meget man får, for det man selv yder, og det gælder vist for begge parter. Peter
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 04/01-2010 19:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Både min afdøde kone og min nuværende har en god universitetsuddannelse og jeg ligner sgu ikke Brad Pitt![]() Nogen har vel fundet sig en Thai kone der har kassen iorden. Hvorfor skulle man ikke kunne det.?? CITAT: Det ved jeg nu ikke, for selv en af prinsesserne er gift med en dansk-amerikaner, og flere skuesspillere og musikkere er gift med udlændinge. Var gift med og med efternavnet Jensen.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2010 19:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det helt rigtige for os faranger "oppe i årene" er at finde en kvinde på vores egen alder..... som har døtre. Helst mange. Døtrene sender nemlig penge til Mama, hver måned. Så skulle pensionen vidst være på plads det er nemlig fuldstændig aldeles rigtigt, og glem ikke vi så får sviger sønner, til at lave det grove, DET dur lung ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/01-2010 17:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
rinpoche skrev: thamarai skrev: Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. Det kan skam betyde mange ting, แมงดา Maeng Dtaa, men du mener nok i betydningen alfons eller gigolo. Og ikke hverken Giant Water Bug aka Lethocerus Indicus eller dolkhale. ![]() Så kan du spekulere over hvoraf denne bibetydning er opstået. Det er hunnen der er "chaufføren" ![]() [img]http://www.ceoe.udel.edu/horseshoecrab/history/images/matingpair2.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.ceoe.udel.edu/horseshoecrab/history/images/HorseshoeCrabs_3.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 05/01-2010 17:31
|
|
Der er helt klart tale om en overfortolkning fra min side, men saafremt man kan nyde uden at yde, saa lugter det lidt derhen ad - i modsat fald er man blot en bolleven...
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/01-2010 22:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Skeptikeren skrev: Vandange skriver: citat: De tøser skal nok få hevet pengene ud af din tegnebog. Deres universitet - er som oftest kun en lille faglig uddannelse. De barpiger eller nu hvor veluddannet de er, skal nok scoret dine gode penge ligegyldigt hvad Altså lige undtagen Vandango himself, han kender jo kun rige damer og puttehøner ingen "barpiger". Og hans penge spørger de ikke efter ![]() ![]() .Det med manglende højere uddannnelse holder ikke rigtig vand her i 2010. Der er mange med universitetsuddannelse. Vores datter har selv en Batchelor i økonomi, som hun fik for små 4 år siden og har en rimelig god stilling til 10.400 + socialbidrag mdr. Hun kommer fra en lille landsbyskole oppe i Isaan, alle hendes veninder der kommer her har samme baggrund og har gode stillinger i det private og det offentlige. Alene her i Pattaya har bystyret da et utal af sponsorater på studerende på alle klassetrin + mange frivillige yder en skærv til diverse specielt dygtige elever. Men at finde en pige med penge på bogen er nok ikke så lige til, dem der har gode job understøtter jo familien hjemme før nogen farang får del i indkomsten - undtagen for Vandange selvfølgelig!!!!! Skeptikeren Jo men der er da en kanon forskel Skeptiker. Min ekskone eller min søns moder er uddannet sygeplejerske samt filosof, sidstnævnte uddannelse tager 5-5½år. Min puthøne i Danmark kontra min puthøne i Thailand som er universitetsuddannet tøjdesigner i 3½ år + 1 år på beautysalon uddannelse i Bangkok. Deres intelligens kan på ingen måde sammenlignes, eller deres uddannelse. Min søns moder har undervist studerende på Ålborg Universitet. Kravet er da 100 gange højere i Danmark, idet vi har en videnskabelig uddannelse på universiteterne, samme universitetsuddannelse i thailand svarer til en videregående uddannelse i Danmark. Jeg har nok været lidt af en provo, idet jeg har provokeret og blæret mig med en pige som jeg har påstået rig. Hun er veluddannet og en god Thailandsk kvinde, men alt det der med at hun skulle være rig, er blot en fis i en gaslygte for at provokere her på DTW. Har nok været lidt sur over at jeg har forsørget Nee i 1½ år, og så har hun giftet sig med en anden udlænding. Men sådanne er der jo så meget. rejser til LOS i morgen, håber at møde nogle af jer derude. Kh. Flemming |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 05/01-2010 22:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
rinpoche skrev: thamarai skrev: Thailand er Thailand, og i Thailand er en kvinde ikke "gratis" - hvis hun er "gratis", så er man en "mandar", og så kan I spekulere på, hvad det er. Det kan skam betyde mange ting, แมงดา Maeng Dtaa, men du mener nok i betydningen alfons eller gigolo. Og ikke hverken Giant Water Bug aka Lethocerus Indicus eller dolkhale. ![]() Så kan du spekulere over hvoraf denne bibetydning er opstået. Åhh, humor er godt, når man er frosset inde i DK. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.