Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hver gang vi rejst til Thailand, har konen haft de mest mærkelige ting med i bagagen, med risiko for at skulle betale for overvægt - selv på udrejsen. At betale for overvægt på hjemrejsen - det er helt normalt!
Sidst vi skulle til Thailand, havde vi div. aflagte skjorter, bukser, overtøj, børnetøj, børnesko samt alt muligt andet ragelse if. min verden med - inkl. 4 badeforhæng med tilhørende justerbare ophæng købt i Jysk (Dyne-Larsen) med til Thailand.
Når så ”jesperfrb” og ”Jeppe” skriver at tilsvarende badeforhæng om muligt kan købes i Thailand - får det mit blodtryk helt op i det røde felt!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
christian-s skrev:
Med fare for at være det mærkeligste spørgsmål på DTW længe ...
Har i set nogle butikker i Thailand der sælger brusekabine forhæng
med thai / asiatisk motiv / billede / mønster på?
Der har også altid været badeforhæng i mine lejligheder, bortset fra nuværende, hvor det ville være upraktisk, ligesom de fleste hoteller har badeforhæng. Justerbare stænger er også ganske almindelige. Det er vel bare at tage i et supermarked - Tesco, Carrefour, Big C eller et byggemarked?
Det er ganske få ting, som er vanskelige at finde: jeg har i nogen tid ledt efter: en notesblokholder med sugekop til forruden i min bil og en reservedunk, men uden held...