Se indlæg| Bør billeder kunne uploades direkte på DTW???? | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Foto-upload direkte på DTW?
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 14/12-2009 00:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Mange forum giver mulighed for at uploade foto direkte,i stedet for først at placere billederne hos en photo/media-host, som f.eks.[url] http://www.photob... [/url] At have en fotoupload-funtion gør det ca. 10 gange nemmere at anvende billeder i sine indlæg!!!! ![]() Webmaster har bekræftet at det er muligt med den CMS-software der er anvendt til opbygning af DTW!!!! Hvad syntes DU???? __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2009 00:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
har stemt ja, det kunne være dejligt. tror bare det ville koste webmaster en mindre bondegård, for der ville mangle sever plads konsrabr |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/12-2009 00:53
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ezal skrev: har stemt ja, det kunne være dejligt. tror bare det ville koste webmaster en mindre bondegård, for der ville mangle sever plads konsrabr Pladsen og trafikken vil heldigvis ikke være et problem i dag, ligesom før i tiden, men er nu lidt betænkelig alligevel som jeg er inde på i en anden tråd. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 14/12-2009 06:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Koere da fint nu...at uploade et billede paa photobucket og videre til DTW, det tager en Leo's tid, saa fint for mig ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 14/12-2009 06:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Samme her, fungerer udmærket... Snupper en Jack/Coke imens! JD |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 14/12-2009 08:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
]http://i331.photobucket.com/albums/l452/kimlundberg/100_0354.jpg
[img][/img]
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 14/12-2009 08:28
|
[img][/img]
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 14/12-2009 08:29
|
Glemte lige teksten James Bond Island Phuket´s største turist fælde
[img][/img]
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/12-2009 09:06
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
kiml skrev: Glemte lige teksten James Bond Island Phuket´s største turist fælde Hejsa Kim Hvorfor kalder du det turistfælde? Det er da snart det flotteste område i phuket efter min mening, så det er da næsten et must når man er i de områder eller hvad.
Redigeret af sony d. 14/12-2009 09:07 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 14/12-2009 10:59
|
Ja det er det men så du så ikke alle dem der ville sælge alverdens skrammel til dig da du ank. men det flot det er der, måske har også selv et problem havde en guidet tur og inden blev vi trukket gennem samlige Templer på vejen og andet fis og tam tam, og guiden troede han kunne engelsk og man fattede næsten ikke ord af hvad han sagde |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/12-2009 11:08
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
kiml skrev: Ja det er det men så du så ikke alle dem der ville sælge alverdens skrammel til dig da du ank. men det flot det er der, måske har også selv et problem havde en guidet tur og inden blev vi trukket gennem samlige Templer på vejen og andet fis og tam tam, og guiden troede han kunne engelsk og man fattede næsten ikke ord af hvad han sagde Nu er det så lang tid siden 1999 tror jeg det var eller 2000 jeg var der, og der var der ikke alt det turist halløj som du skriver om, men ok vi var heller ikke med en guidet tur første gang var sammen med nogle venner og anden gang var med nogle thaiere. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 14/12-2009 11:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Synes det er alt for boevlet det med at oploade for at downloade her paa sitet, saa ingen fotos fra mig, er sgu nok for gamel til at saette mig ind i det, eller for doven. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 13:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg har alligevel mine billeder liggende på fotospanden, da de også bruges til andre formål. Så jeg må stemme, at det gør ingen forskel for undertegnede. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 14/12-2009 17:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg har også mine 7000+ billeder liggende på www.photobucket.com og det er det nemmeste i verden at kopiere IMG koden derfra og sætte dem ind her. Derfor har jeg også stemt at jeg er ligeglad. Omvendt så kan det måske være en fordel for nogle at kunne uploade direkte her på siden. Bare vi forsat har mulighed for at linke fra en ekstern foto host så er alle vel glade. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/12-2009 19:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
er helt ligeglad nu hvor jeg ved hvordan jeg kan gøre det på den anden måde.![]() men indtil igår har jeg bannet det langt væk. mange gange
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/12-2009 19:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
er osse ligeglad, men forstår godt at sådan nogle som Dream & JD tager en lille mens de venter på at billedet bliver uploadet, for med de hastiheder som en vis person, Læs: JD har at kæmpe med, så så er en lille giper nakke velkommen.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/12-2009 00:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Dream skrev: Koere da fint nu...at uploade et billede paa photobucket og videre til DTW, det tager en Leo's tid, saa fint for mig ![]() Ja jeg kan da huske en periode hvor du uploadede 1000 vis af billeder i en eller anden alfabetleg. Det må have været hårdt for Ning, det var fanme mange billeder hver dag. ![]() [img]http://blogs.birminghammail.net/technobabble/assets_c/2009/03/1236292250-drunk-thumb-400x431.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img452.imageshack.us/img452/5056/beerserverviapizdauscomps9.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 15/12-2009 00:46 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 15/12-2009 00:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
He he Phandango...... Smart lille sag paa billede nr. 2 ![]() Maaske vi skulle hive alfabetlegen frem igen.....
Redigeret af Dream d. 15/12-2009 03:40 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 19/12-2009 09:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Dream skrev: Koere da fint nu...at uploade et billede paa photobucket og videre til DTW, det tager en Leo's tid, saa fint for mig ![]() Ja ja, fint for dig.... Bummelum..... Men efter en hel mnd. i Thailand d.15 Januar 2010 har Jeg ikke tid at skulle drikke ca. 2000 Leo's for for at dele mine ferieoplevelser med jer allesammen!!!! Glaedelig Jul og godt nytaar 2010, allesammen!!!! ![]() I oevrigt, tillykke med hovedrengoeringen....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

saa ingen fotos fra mig, er sgu nok for gamel til at saette mig ind i det, eller for doven.