Se indlæg|
internet
|
|
| ole59 |
Lagt på d. 14/11-2009 11:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hej er der nogle der ved om der er andre enterudbyder end tot i jomtien. da jeg var der sidst fik jeg opret.bredbånd i de 5 uger jeg var der kom det ikke til af virke,så hvis i kænder et andet firma må i meget gjerne skrive det. måske thai kurt ,kender et andet firma. ole
Redigeret af ole59 d. 14/11-2009 11:55 |
|
|
|
| ole59 |
Lagt på d. 14/11-2009 11:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
ole59 skrev: hej er der nogle der ved om der er andre enterudbyder end tot i jomtien. da jeg var der sidst fik jeg opret.bredbånd i de 5 uger jeg var der kom det ikke til af virke,så hvis i kænder et andet firma må i meget gjerne skrive det. måske thai kurt ,kender et andet firma. ole |
|
|
|
| pclind |
Lagt på d. 14/11-2009 12:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
ole59 skrev: ole59 skrev: hej er der nogle der ved om der er andre enterudbyder end tot i jomtien. da jeg var der sidst fik jeg opret.bredbånd i de 5 uger jeg var der kom det ikke til af virke,så hvis i kænder et andet firma må i meget gjerne skrive det. måske thai kurt ,kender et andet firma. ole Hej Ole, Hvad var problemet med ToT? Jeg har gode firma relationer med dem. Hvis du ikke kan bruge dem saa er der deres tvillinge bror CAT. Hvis du kun skal vaere der i tre uger, saa er det bedre at bruge WiFi fra True, men True her i BKK er noget "lort"! Det koere op og ned som ens mave efter en tur paa laukau! Send mig en privat mail, saa kan mit tech team hjaelpe dig.
If you are out to describe the truth, leave elegance to the tailor.
Albert Einstein ![]() |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 14/11-2009 13:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Hej ole. Jeg har lige skiftet internet udbyder, før havde jeg TOT, men nu bor jeg på landet sa det var via sattelit, det såkaldte IPstar, noget dyrt lort der ikke virker, det kostede 2400 THB om måneden og vorkede næsten slet ikke. Nu har jeg skiftet til CAT Telecom. Jeg bor ude på landet så jeg har sådan et wireless modem der går gennem mobil nettet, det er også G3, og GPS modtager indbygget og så kan man også stikke et memory kort i moddemet. Det virker fortrinligt her ude på landet så jeg går ud fra at det virker bedre inde i byerne, de lover op til 3.1Mb download. Cat Telecom har mange forskellige slags modem og løsninger man kan vælge imellem. Det jeg har er et Novatel Wireless modem, det betalte jeg 8000THB for, så fulgte der også en antenna med som man kan sætte på taget for at få bedre signal, jeg har ikke sat antennen op endnu, men det virker alligevel. Jeg betaler 850THB om måneden for det. Det smarte med det her er at du kan tage det med dig alle steder, og skal du ud og køre tager du den bærbare med, der jo indbygget GPS i moddemet. Hvis du har en god telefon, kan du også bare købe en måned flat Rate GPRS fra mobil tele selskaberne det koster ca. 1000 THB, det virker også fint i de store byer. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.