Se indlæg|
Bortgives
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/10-2009 16:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Lademanns leksikon bortgives ved afhændtning! Den bruneudgave!
Redigeret af jesperfrb d. 26/10-2009 16:11 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Badladz |
Lagt på d. 26/10-2009 17:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
Er den komplet? Hvis den er, så er jeg på. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/10-2009 17:17
|
|
det er dit!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 26/10-2009 17:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Følger der en 70'er vægreol med der matcher i farven?![]() JD |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 27/10-2009 08:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Afhentes hvor? |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 27/10-2009 09:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Det blev mit, og jeg afhenter det iaften.![]() 31bøger r der noget der gider hjælpe med at slæbe!
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 22:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
måske du kan lokke jesperfrb til det hvis du har en kølig en med ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2010 13:07
|
|
Da det ikke er blevet afhentet, prøver jeg igen! Ellers må jeg bare smide det væk! Kan afhentes på Frederiksberg IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/02-2010 13:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
lademanns findes det ikke på nettet.. ![]() giv det til en genbrugs butik,(rødekors eller så noget ligne) så går pengene de får for det, da til et godt formål.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 17/02-2010 14:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Auktioner det på e-bay/Den Blå Avis og giv pengene til børnene i Doi-Law projektet eller lignende.... Bare en venlig sympatisk tanke, undskyld!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 17/02-2010 19:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg synes, du burde få lidt bedre respons Jesper. Det er et fint værk, som nogle nok kunne have gavn af. Jeg har selv hele serien. Kom du af med lejligheden.... ![]() Hilsen Ole |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2010 21:07
|
|
Desværre ikke, ellers var jeg flyttet!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/02-2010 04:49
|
|
FCKdk skrev: Auktioner det på e-bay/Den Blå Avis og giv pengene til børnene i Doi-Law projektet eller lignende.... Bare en venlig sympatisk tanke, undskyld!!!! ![]() Detr var da ikke noget jeg heller ville, end at støtte dette gode projekt, men da jeg er lettere invalid, bære jeg det ikke lige ned fra 3 sal! Så kom og hent det og giv overskuet til " Doi-Law" IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 15/03-2010 18:26
|
|
Prøver lige igen! Der må der være nogen der gerne vil have det! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 15/03-2010 19:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
jesperfrb skrev: Prøver lige igen! Der må der være nogen der gerne vil have det! Tror det ender med du må afsted til storskrald med bøgerne selv!!
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 15/03-2010 20:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Følger der en pejs , tigerskind og en flaske wiskey med ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

r der noget der gider hjælpe med at slæbe!