Se indlæg
 Udskriv debat
2½ værelses lejlighed 7.000,-
Jeg fraflytter nu min dejlige 2½ værelses lejlighed på 12 sal i Nonthaburi, udkanten af Bangkok, der hvor flodbusserne har deres endestation. 15 Bath med flodbusserne uanset hvor langt du skal. Der er liv 24 timer i døgnet i Nonthaburi, men ingen falangs. Lejligheden har "flodkig" og ligger 600 meter fra flodbusserne, og 300 meter fra et 500 år gammelt marked, der har åbent 24 timer i døgnet. Øl-priserne er lidt "pebret", mellem 45 - 50 Bath for en LEO, selvfølgelig STOR. Jeg skal ikke tjene nogetsomhelst, men giver blot muligheden for en landsmand at overtage lejemåletSmile. El-prisen er den som elværket forlanger, nemlig 4 bath pr. kwm, mange steder giver man op til det dobbelte.

JD
Det var dæl'me billigt!

Er der nogle soi dogs der larmer?Grin

Mvh

JD

PS: Hvor flytter du hen, hvis man må være så fri/nysgerrig at spørge?

BJ
Jeg syntes også den er billig hvis det er 7000 Baht,
men det er skrevet som det er 7000 DKK. for 7000 dkk for en lejlighed i Thailand,
ja jeg ved det ikke men vil da tro at det er dyrt.
Jeg ved ikke hvad prisleget ligger på for en 2 1/2vær. i Thailand/Bangkok ca.
Er der en der kan sige mig det???Shock
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 24/10-2009 11:54
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Det er 7000 Bath.

BJ
Så er det godt nok billigt, nu har jeg lejet mig ind på Hotel FERDINAND hos Alex i Pattaya,
fra februar og et halvt år frem, ellers var det da et tilbud der rykker.
men planen er at finde noget fast derude, men ikke i Bangkok.
Men bortset fra det er det et kanon tilbud.
Kunne du evt. ligge nogle billeder ud på siden af den, for det kunne jo være det fristede, når man ser den.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

jesperfrb
Sikkert billigt i Bkk, Jeg har hus 140m2 lidt uden for i Minburi
6000baht+ 300 baht for security.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

BJ
Nu ved jeg ikke lige hvor Minburi ligger, men det er jo endu billigere.
Jamen er det ca. prisleget man skal regne med, for at leje et hus i Thailand???
og er det med pool eller hvad???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Der er enorm prisforskel over hele landet, men en lejlighed som min, finder du kun ved mund til mund metoden.

jesperfrb
Nej der er ikke pool, men en "country Club" Tæt på, og de har både pool og fitness, forretniger osv! Men huset er ok, nyistandsat i år. Haven er ikke så stor, men vi kan da sagtens gå rundt om husetGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

har I nogen sinde hørt straydogs, der ikke larmer, det er dog ikke noget problem på 12 sal. Swimmingpool, der rengøres hver dag på 5 sal.

Spring til debat: