Se indlæg
 Udskriv debat
True Internet
JD
Har skiftet Net-udbyder fra Buddybroadband - fordi det var noget langsomt skrammel med elendig, typisk Thai "kundeservice" - og til et 8 Mbit True Online abonnement, som nu til min skræk og rædsel viser sig at være endnu langsommere end Bluddybloadband!Angry

Hos Buddy fik jeg 3 Mbit i Thailand, og ca. 1,8 Mb udenlands.

Hos True er det 8 Mbit i Bangkok (!) - og 0,56 udenlands!Frown

Nogle her der har erfaring med True?

JD
Redigeret af JD d. 12/10-2009 15:37

FedeFinn
Så er det allivel bedre at være i Viby mht nethastigheden Pfft
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

JD
Tjaah, jooh, det er da rigtigt...

Sku' man være blevet i Vibystan p.g.a. det?

NEJ!Cool

JD

Ja, jeg har true max internet, og min forbindelse er generelt 20% under hvad jeg betaler for konstant.
Har været nede og brokke mig, men efter 15 min lort og løgne sagde eg blot mai bin lai, og gik igen..

Hvad kan man gøre. det er thailand.

her er alle analfabeter og idioter... selv de fleste turister..

det sku nok derfor jeg er her..

it takes one to know one. hehe

vandango
Check med Peter fra Bryggeriet i Pattaya, hans internetudbyder er suverænt det bedste jeg har oplevet i Thailand.

JD
kennyhawk skrev:
Ja, jeg har true max internet, og min forbindelse er generelt 20% under hvad jeg betaler for konstant.
Har været nede og brokke mig, men efter 15 min lort og løgne sagde eg blot mai bin lai, og gik igen..

Hvad kan man gøre. det er thailand.

her er alle analfabeter og idioter... selv de fleste turister..

det sku nok derfor jeg er her..

it takes one to know one. hehe

Ja, det er tumpernes paradis her, og det passer mig fint!

Så skal man jo ikke anstrenge sig ret meget for at man selv synes at være overordentlig klog og smart.Grin

Jeg kan acceptere ikke at få de fuldt annoncerede og reklamerede Mbits, det sker heller ikke i DK, men en forskel på 8 Mbit og ned til 0,56 er en skandale, det er svindel, det er snyd, det er for groft.Angry

True-montøren der afleverede modem m.m., sagde at jeg fik omkring 60% af hastigheden udenlands, sagt med de sædvanlige smil og buk og skraben bagud!

LØGN var det...

Gå'rn så går'n.Frown

Nå, jeg har ikke betalt endnu, så jeg kan vel entrere med Bloodybloadband igen.

JD
Redigeret af JD d. 12/10-2009 20:22

TG950
JD skrev:
Tjaah, jooh, det er da rigtigt...

Sku' man være blevet i Vibystan p.g.a. det?

NEJ!Cool

JD

nej dog, du har det jo hyggeligt oppe på 16'ende, og alle viby J borgerne har det osse dejligt / fred & ro Wink

sidst vi var i BKK, syntes jeg ikke at der var de store problemer med true, men måske at det er en ny strategi for at tage røven på alle Fallanger der er nød til / har brug for at komme lidt udenfor Thailand via nettet.
Redigeret af TG950 d. 13/10-2009 09:51

Spring til debat: