Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har skiftet Net-udbyder fra Buddybroadband - fordi det var noget langsomt skrammel med elendig, typisk Thai "kundeservice" - og til et 8 Mbit True Online abonnement, som nu til min skræk og rædsel viser sig at være endnu langsommere end Bluddybloadband!
Hos Buddy fik jeg 3 Mbit i Thailand, og ca. 1,8 Mb udenlands.
Hos True er det 8 Mbit i Bangkok (!) - og 0,56 udenlands!
Ja, jeg har true max internet, og min forbindelse er generelt 20% under hvad jeg betaler for konstant.
Har været nede og brokke mig, men efter 15 min lort og løgne sagde eg blot mai bin lai, og gik igen..
Hvad kan man gøre. det er thailand.
her er alle analfabeter og idioter... selv de fleste turister..
kennyhawk skrev:
Ja, jeg har true max internet, og min forbindelse er generelt 20% under hvad jeg betaler for konstant.
Har været nede og brokke mig, men efter 15 min lort og løgne sagde eg blot mai bin lai, og gik igen..
Hvad kan man gøre. det er thailand.
her er alle analfabeter og idioter... selv de fleste turister..
det sku nok derfor jeg er her..
it takes one to know one. hehe
Ja, det er tumpernes paradis her, og det passer mig fint!
Så skal man jo ikke anstrenge sig ret meget for at man selv synes at være overordentlig klog og smart.
Jeg kan acceptere ikke at få de fuldt annoncerede og reklamerede Mbits, det sker heller ikke i DK, men en forskel på 8 Mbit og ned til 0,56 er en skandale, det er svindel, det er snyd, det er for groft.
True-montøren der afleverede modem m.m., sagde at jeg fik omkring 60% af hastigheden udenlands, sagt med de sædvanlige smil og buk og skraben bagud!
LØGN var det...
Gå'rn så går'n.
Nå, jeg har ikke betalt endnu, så jeg kan vel entrere med Bloodybloadband igen.
nej dog, du har det jo hyggeligt oppe på 16'ende, og alle viby J borgerne har det osse dejligt / fred & ro
sidst vi var i BKK, syntes jeg ikke at der var de store problemer med true, men måske at det er en ny strategi for at tage røven på alle Fallanger der er nød til / har brug for at komme lidt udenfor Thailand via nettet.
Redigeret af TG950 d. 13/10-2009 09:51