Se indlæg
 Udskriv debat
Firefox
sony
Hejsa håber der er en klog sjæl der kan hjælpe mig lidt.

Det er min firefox er begyndt på at poppe op i et lille vindue efter ca 1 - 2 minutter, så kan jeg trykke det til normalt størrelse men så går der igen 1 - 2 minutter så bliver vinduet lille igen, håber der er en venlig sjæl der ved hvad jeg skal gøre

På forhånd mange mange tak.

ingolf
Lav vinduet stort som du vil have det, og luk vinduet--evt starte om PC'en--Det virker i windows, så måske også i FF.

Ingolf

sony
ingolf skrev:
Lav vinduet stort som du vil have det, og luk vinduet--evt starte om PC'en--Det virker i windows, så måske også i FF.

Ingolf

Jamen har jeg prøvet ellers tak for hjælpen

goldwing
sony skrev:
ingolf skrev:

Ingolf

Jamen har jeg prøvet ellers tak for hjælpen

Når du laver vinduet STORT, så gør det vad at "TRÆKKE" DET STORT I SIDERNE ..... herefter lukke igen og prøv lige et par gange eller tre.....
måske det hjælper, ellers har jeg ikke andre råd..... pøj pøj

sony
Takker goldwing det tror jeg sgu hjalp mange mange tak for det var da surt den altid blev lille vinduet altså

Øv det hjalp sgu heller ikke blev ellers ligså glad
Redigeret af sony d. 28/09-2009 09:39

vandango
Prøv at trykke på F11 nogle gange og se hvad der sker.

Dream
Naar jeg har et pc. problem, saa plejer jeg at stille pc'en tilbage til den dato hvor det fungerede.....om det vil hjaelpe i din situation ? aner det ikke.

sony
øv det hjalp heller ikke med f11 men det kan da være det en god ide med en genoprettelse men takker for jeres hjælp om ikke andet.

sony
Hæ hæ tror jeg har fundet ud hvorfor den gør det, dumme mig havde noget kørende i baggrunden der blev ved og skifte

ellers geninstallere, hvis intet andet virker + opdater.
Redigeret af d. 28/09-2009 11:28

Spring til debat: