Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Suvarnabhumi Airport tightens security
JD
http://pattayadai...0000010464

Hvis følgende oplevelse er rigtig, så skal man eddermame passe meget på hvad og især hvor man køber noget derude i Sumpen!

Kommentar fra PDN:

"I was locked up for eight days following the purchase of a Lonely Planet guide to Burma. The cashier slipped in a novelty Thailand biro into my bag and I was charged with shoplifting. Only after I negotiated with a Sri Lanka business man was I released after paying a 'fee' of 115,000 Baht in cash. All I can say is be careful when buying anything at Bangkok Airport duty free shopping area."

JD
Redigeret af JD d. 27/09-2009 13:44

bagerbager
ja det kan jo være man skal til at købe en vagt til at følge med fra inchek og igennem butiks området .så undgår man vel at der kommer ting og sager i ens lommer uden man ved det

vandango
bagerbager skrev:
ja det kan jo være man skal til at købe en vagt til at følge med fra inchek og igennem butiks området .så undgår man vel at der kommer ting og sager i ens lommer uden man ved det

Mener du en Thaivagt????

BJ
Det er sgu uhygligt man, jeg køber aldrig Tax Free i transithallen netop af samme grund.
Jeg køber det jeg vil have med hjem I Thailand der er det også billigere.
MVH,BJ
Redigeret af BJ d. 27/09-2009 18:44
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
Ja, der er absolut ingen grund til at betale 3 x prisen "downtown" Bangkok, eller nærmeste Big-C!

Boykot de møghunde...Angry

JD

"In Thailand every Westerner is a winner, which is why it attracts so many losers."

b_j3ns3n
haha mig får de ikke en krone af (bath) dem har konen sku brugt før vi når lufthavnen Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

BJ
Så har de sikkert en plads til dig i Bangkok Hilton.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: