Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis følgende oplevelse er rigtig, så skal man eddermame passe meget på hvad og især hvor man køber noget derude i Sumpen!
Kommentar fra PDN:
"I was locked up for eight days following the purchase of a Lonely Planet guide to Burma. The cashier slipped in a novelty Thailand biro into my bag and I was charged with shoplifting. Only after I negotiated with a Sri Lanka business man was I released after paying a 'fee' of 115,000 Baht in cash. All I can say is be careful when buying anything at Bangkok Airport duty free shopping area."
ja det kan jo være man skal til at købe en vagt til at følge med fra inchek og igennem butiks området .så undgår man vel at der kommer ting og sager i ens lommer uden man ved det
bagerbager skrev:
ja det kan jo være man skal til at købe en vagt til at følge med fra inchek og igennem butiks området .så undgår man vel at der kommer ting og sager i ens lommer uden man ved det
Det er sgu uhygligt man, jeg køber aldrig Tax Free i transithallen netop af samme grund.
Jeg køber det jeg vil have med hjem I Thailand der er det også billigere.
MVH,BJ
Redigeret af BJ d. 27/09-2009 18:44
haha mig får de ikke en krone af (bath) dem har konen sku brugt før vi når lufthavnen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv