Se indlæg|
Hæmorider
|
|
| swed |
Lagt på d. 23/09-2009 12:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg har nogle store hæmorider , kan det svare sig at få dem smurt i thai eller er danmark lige så godt ?
Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2009 13:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvorfor dog tage helt til Thailand for det, op på briksen så skal jeg hurtigt smække en elastik omkring roden af vedhænget.![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/09-2009 07:02
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Som Freja er inde på så er det nok smartest at få dem fjernet én gang for alle fremfor bare at smøre dem ud i alt fremtid. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 07:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det er godt nok det mest komiske indlæg jeg endu har læst![]() ![]() ![]() Jeg er lige stået op, og først videoen med kæmpe branderten i Pattaya.....og så den her ![]() ![]() Jeg tror jeg smutter offline igen det her er for tidligt ![]() ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 24/09-2009 07:23 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/09-2009 07:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/Hemorrhoids2.jpg/250px-Hemorrhoids2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 24/09-2009 07:55
|
|
Fint for mig hvis man smør en ad gangen
Swed
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 08:45
|
|
Dream skrev: [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/Hemorrhoids2.jpg/250px-Hemorrhoids2.jpg[/img] is not a valid Image. Hvad er formalet med der ulækre billede! Suk/Draem??? hvad er det du vil fortælle med det? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/09-2009 08:50
|
Er du nu ude paa ballade igen, det er et billede af en haemoride........er det ikke det traaden handler om ? http://images.goo...N%26um%3D1 Redigeret af Dream d. 24/09-2009 08:52 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2009 08:55
|
|
Det er meget generende for den der har tilbagevendende hæmorider, og salve ja det kan lindre, men helbreder ikke i egentlig forstand. Så er man generet af store, tilbagevendende, blødende svidende/kløende hæmorider, ja så har lægen mulighed for at fjerne dem , så og sige smertefrit, ved at påsætte en elastik ved stilkensrod, man afskærer på denne måde blodforsyningen og den vil falde af efter kort tid. Men det er en lægelig beslutning hvilken beh. der er mest effektiv i det enkelte tilfælde. Så op til lægen hvis problemet er for stort. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 09:15
|
|
Dream skrev: Er du nu ude paa ballade igen, det er et billede af en haemoride........er det ikke det traaden handler om ? http://images.goo...N%26um%3D1 ROLIG MAN....Jeg er aldeles ikke ude på balade, det var et spørgsmål, men det må du da meget undskyld jeg spurgte dig om. Og med hensyn til at vil have ballade, tror jeg lige DU skal klappe hesten. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 24/09-2009 09:19
|
|
freja skrev: Det er meget generende for den der har tilbagevendende hæmorider, og salve ja det kan lindre, men helbreder ikke i egentlig forstand. Så er man generet af store, tilbagevendende, blødende svidende/kløende hæmorider, ja så har lægen mulighed for at fjerne dem , så og sige smertefrit, ved at påsætte en elastik ved stilkensrod, man afskærer på denne måde blodforsyningen og den vil falde af efter kort tid. Men det er en lægelig beslutning hvilken beh. der er mest effektiv i det enkelte tilfælde. Så op til lægen hvis problemet er for stort. Jeg foretrækker at de bliver smurt af en blød kvindehånd , dog ikke min kones , hun laver maden der hjemme
Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2009 09:36
|
|
Jamen så er problemet ikke så stort, "smurt af en blød kvindehånd"? har du fået begge dine hænder amputeret?? |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 24/09-2009 09:39
|
|
freja skrev: Jamen så er problemet ikke så stort, "smurt af en blød kvindehånd"? har du fået begge dine hænder amputeret??Freja...........det er jo nærmest en syg tanke
Swed
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/09-2009 10:31
|
BJ. Alt forladt :-) Har aldrig haft haemorider, men mindes med SMERTE for et par aar siden da jeg havde en byld i roeven, og det var fandeme ikke sjovt........Dr. Ning gik igang med skalpel og diverse creme og saa var der ren roev igen. Har desvarre ingen billeder af hjemme-operationen....... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/09-2009 10:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Dream skrev: BJ. Alt forladt :-) Har aldrig haft haemorider, men mindes med SMERTE for et par aar siden da jeg havde en byld i roeven, og det var fandeme ikke sjovt........Dr. Ning gik igang med skalpel og diverse creme og saa var der ren roev igen. Har desvarre ingen billeder af hjemme-operationen....... ![]() Alså dream vi forlanger billeder af den operation ellers taber man da alt respekt for dig hæ hæ ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2009 10:47
|
|
Det er nok gået over lort ..........![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2009 11:00
|
|
Hej Dream Når nu Dr. Ning var så flink og rense din bagperron, kunne du så ikke give hende et gave kort til en tandteknikker, så hun kunne få rettet sine fortænder. ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 24/09-2009 14:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| pee chang |
Lagt på d. 24/09-2009 16:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Boes skrev: Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang. Og jeg som troede at man fik hæmorider af at presse for meget når man skider, jøs hvor du klog, tak for undervisningen |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 16:51
|
|
Boes skrev: Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang. Ups!...pas på Webmaster med den smøre, jeg tror den er tæt på røde prikker. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jamen så er problemet ikke så stort, "smurt af en blød kvindehånd"? har du fået begge dine hænder amputeret??