Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
Hæmorider
swed
Jeg har nogle store hæmorider , kan det svare sig at få dem smurt i thai eller er danmark lige så godt ?
Swed

Hvorfor dog tage helt til Thailand for det, op på briksen så skal jeg hurtigt smække en elastik omkring roden af vedhænget.Grin

Webmaster
Som Freja er inde på så er det nok smartest at få dem fjernet én gang for alle fremfor bare at smøre dem ud i alt fremtid.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
BJ
Det er godt nok det mest komiske indlæg jeg endu har læstGrinGrinGrin
Jeg er lige stået op, og først videoen med kæmpe branderten i Pattaya.....og så den herGrinGrin
Jeg tror jeg smutter offline igen det her er for tidligtGrinGrin
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 24/09-2009 07:23
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/Hemorrhoids2.jpg/250px-Hemorrhoids2.jpg[/img] is not a valid Image.

swed
Fint for mig hvis man smør en ad gangenWink
Swed

BJ
Dream skrev:
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/Hemorrhoids2.jpg/250px-Hemorrhoids2.jpg[/img] is not a valid Image.

Hvad er formalet med der ulækre billede! Suk/Draem???
hvad er det du vil fortælle med det?
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
Er du nu ude paa ballade igen, det er et billede af en haemoride........er det ikke det traaden handler om ?

http://images.goo...N%26um%3D1

Redigeret af Dream d. 24/09-2009 08:52

Det er meget generende for den der har tilbagevendende hæmorider, og salve ja det kan lindre, men helbreder ikke i egentlig forstand. Så er man generet af store, tilbagevendende, blødende svidende/kløende hæmorider, ja så har lægen mulighed for at fjerne dem , så og sige smertefrit, ved at påsætte en elastik ved stilkensrod, man afskærer på denne måde blodforsyningen og den vil falde af efter kort tid. Men det er en lægelig beslutning hvilken beh. der er mest effektiv i det enkelte tilfælde. Så op til lægen hvis problemet er for stort.

BJ
Dream skrev:
Er du nu ude paa ballade igen, det er et billede af en haemoride........er det ikke det traaden handler om ?

http://images.goo...N%26um%3D1

ROLIG MAN....Jeg er aldeles ikke ude på balade, det var et spørgsmål, men det må du da meget undskyld jeg spurgte dig om.
Og med hensyn til at vil have ballade, tror jeg lige DU skal klappe hesten.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

swed
freja skrev:
Det er meget generende for den der har tilbagevendende hæmorider, og salve ja det kan lindre, men helbreder ikke i egentlig forstand. Så er man generet af store, tilbagevendende, blødende svidende/kløende hæmorider, ja så har lægen mulighed for at fjerne dem , så og sige smertefrit, ved at påsætte en elastik ved stilkensrod, man afskærer på denne måde blodforsyningen og den vil falde af efter kort tid. Men det er en lægelig beslutning hvilken beh. der er mest effektiv i det enkelte tilfælde. Så op til lægen hvis problemet er for stort.

Jeg foretrækker at de bliver smurt af en blød kvindehånd , dog ikke min kones , hun laver maden der hjemme Wink
Swed

SmileJamen så er problemet ikke så stort, "smurt af en blød kvindehånd"? har du fået begge dine hænder amputeret??

swed
freja skrev:
SmileJamen så er problemet ikke så stort, "smurt af en blød kvindehånd"? har du fået begge dine hænder amputeret??

Freja...........det er jo nærmest en syg tankeGrin
Swed

Dream
BJ.

Alt forladt :-)

Har aldrig haft haemorider, men mindes med SMERTE for et par aar siden da jeg havde en byld i roeven, og det var fandeme ikke sjovt........Dr. Ning gik igang med skalpel og diverse creme og saa var der ren roev igen.

Har desvarre ingen billeder af hjemme-operationen.......Grin

sony
Dream skrev:
BJ.

Alt forladt :-)

Har aldrig haft haemorider, men mindes med SMERTE for et par aar siden da jeg havde en byld i roeven, og det var fandeme ikke sjovt........Dr. Ning gik igang med skalpel og diverse creme og saa var der ren roev igen.

Har desvarre ingen billeder af hjemme-operationen.......Grin

Alså dream vi forlanger billeder af den operation ellers taber man da alt respekt for dig hæ hæ Angry

Det er nok gået over lort ..........Shock

lindy

Hej Dream
Når nu Dr. Ning var så flink og rense din bagperron, kunne du så ikke give hende et gave kort til en tandteknikker, så hun kunne få rettet sine fortænder.Grin

Boes
Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

pee chang
Boes skrev:
Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang.

Og jeg som troede at man fik hæmorider af at presse for meget når man skider, jøs hvor du klog, tak for undervisningen

BJ
Boes skrev:

Ups!...pas på Webmaster med den smøre, jeg tror den er tæt på røde prikker.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: