Se indlæg
 Udskriv debat
Østjylland / Djursland kontakt med andre par.
Hej med jer :-) Jeg (manden i huset Smile er lige blevet gift med den dejligste pige i Thailand. Vi er nu i gang med at få hende her til Danmark, og vi forventer og håber på at hun er her indenfor 6 måneder. Vi søger andre par, således Fay får nogen veninder at snakke/mødes med allerede fra den første tid, og par til hyggelig møder over god mad. Vi er 23 og 46 år. Hun er universitetsuddannet i business English, og har ikke haft kontakt med barmiljøet. Er opvokset tæt ved Bangkok.
Vi leder efter par med nogenlunde samme baggrund, så vi har et fælles grundlag for at udvikle et godt venskab.

Lyder det som noget for jer, så send en PM til mig.

Mange hilsner

Kristian

quickmouse
et lille råd.

1) når du får din kone herop, og hun begynder at gå i skole ( lær dansk ) så kommer der helt automatisk et netværk blandt andre elever, selvfølgelig nok mest Thai'er.

2) hold øje med evt denne side her, der er sommetider kulturarangementer / Thai fester ( mest i Århus )

3) dyrk siden : [url]www.thai-nord.dk[/url] mest nordjylland.

Redigeret af quickmouse d. 18/09-2009 18:15
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Mange tak Quickmouse.
Jeg vil følge den foreslåede side og i øvrigt deltage i div. fester mm. den kommende tid :-).

Kristian.

roald
quickmouse skrev:

2) hold øje med evt denne side her, der er sommetider kulturarangementer / Thai fester ( mest i Århus )

qvickmus nu har jeg læst dit indlæg 5 gange har du ikke glemt at lægge linket ind Smile [url]www.thai-dansk.dk[/url]

hfb
Han mener denne side her Wink (altså den du er på nu) Smile

Her er et link til denne side her
http://www.dansk-...

Smile

quickmouse
roald skrev:
quickmouse skrev:

qvickmus nu har jeg læst dit indlæg 5 gange har du ikke glemt at lægge linket ind Smile [url]www.thai-dansk.dk[/url]

okay jeg bøjer mig i støvet, ja det kunne godt misforståes, jeg mente s'flg. DTW , godt at der er nogle opmærksomme bruger her på DTW

Redigeret af quickmouse d. 20/09-2009 12:01
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

hfb
Det danske sprog er meget svært.
Selv os indfødte kan misforstå hinanden Wink

Men vi kræver selvfølgelig at alle der kommer til landet kan det danske sprog perfekt GrinGrin

Grin Jamen på trods af sprogforbistring har jeg vist fattet det hele. Tak for gode råd og private henvendelser :-)

Det er sgu rigtigt dejligt at der sidder folk derude der hjælper, uden at jeg behøver at sige andet (og mene) TAK !

Kristian
Redigeret af d. 21/09-2009 09:32

Spring til debat: