Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Undskyld, jeg opretter en tråd til dette, men jeg har nu ledt forgæves i timevis efter en tråd, der drejede sig om dansk mand, der var blevet svigtet på det groveste af sin thaikones familie; han var angiveligt blevet tæsket grundigt i den landsby, hvor han med sin kone flyttede ud.
Jeg er i øjeblikket i Thailand, hvor jeg kan være i stand til at hjælpe manden. Men kunne nogen hjælpe mig med at finde frem til hans indlæg, ville jeg være meget taknemmelig.
Det ville hjælpe med at "hjælpe" dig hvis du gav flere oplysninger uden at gå i detaljer eller nævne personen ved navn.
Info om fx. HVOR i landet skulle han befinde sig, ville indskrænke søgning gevaldigt? Hvis han har været medlem af DTW, har han uvilkårligt nævnte på et eller andet tidspunkt hvor han "færdes", og det kunne være at nogle her i forumet kendte ham.
Bare en tanke.
Redigeret af Lung Yao d. 10/05-2009 13:01
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]