Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
Bangkok Phil/Bangkokmouth
rinpoche
Nu er websiden godt nok nedlagt, men for de der aldrig har haft lejligheden til at læse denne, så findes den stadig på webarchive:

http://web.archiv...rvers.com/

Websiden er på vej som bog, derfor er den indstillet.
I indledningen hedder det, "the most hardhitting website on Bangkok" Jeg er ikke uenig.

Prøv fx at læse hvad han skriver om Khao San Road:

http://web.archiv...rnews.html

Man kan være enig eller ej, men den humoristiske sans fornægter sig ikke. Det er underholdende læsning hele vejen igennem.

Nu venter jeg bare på, at JackH lancerer en tilsvarende på dansk. Han har de samme forudsætninger og talegaver/gudsbenådet skrivetalent. Smile

FCKdk
En dansk udgave af tilsvarende "Khao san road news" skal nok
holde Jack H, beskæftiget!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

rinpoche
Jeg bookede mig på et tidspunkt ind på Hotel Malaysia på Soi Ngam Dupli i bkk på min kammerats anbefaling, han skulle mødes med en fra dansk show bizz med lidt løse håndled.
Og vi skulle så mødes der.
Min kone var ikke imponeret for nu at sige det meget mildt, vi var vist det eneste heteroseksuelle par i hele etablissement fraset min kammerat og hans kone. Der var ikke andre kvinder tilstede end vores og samtlige tilstedeværende havde skjorter på, der var mindst 3 numre for små. Lignede noget der var sprøjelakeret på.
Bangkok Phil siger følgende om dette sted, og jeg burde have læst det først: Sad

The most popular backpacker area is undoubtedly the Khao San Rd in Banglampoo, but one area that also gets a mention in certain guide-books, including an extensive review in the good old Lonely Planet is an area called Soi Ngam Duphli off the busy Rama 4 Rd. Quite frankly you would be insane to want to spend any amount of time here. I’m ashamed to say that in the days when I was as green as grass, I actually lived here for a couple of years, because I thought it might be nice to be among some fellow Europeans and to have the opportunity to eat at restaurants with something other than rice on the menu. But I would say it was one of the happiest days of my life when I said goodbye to this place for the last time. I swore that I would never go back and I’ve been true to my word ( although I’ve driven through it a couple of times in the past 6 years).

It is an area rife with low-class, disease-ridden whores, the most desperate down on their luck foreigners, and the most unscrupulous foreigners and scam artists. It’s also home to some of the cheapest, most run-down guest houses in the city. And in the middle of all this Sodom and Gomorrah is the Malaysia Hotel, a hotel which has the nerve to call itself a 3-star hotel. You take a walk into the coffee shop at midnight, look around at the dregs of humanity perched on its battered, moth-eaten bar-stools and decide how many stars you’d give it.

hehe, han har godt nok ordet i sin magt.
Redigeret af rinpoche d. 23/04-2009 21:18

JackH
He-he!

Udemærket link, tak for det...

Ja, det var måske en inspirationskilde til noget tilsvarende.

Men har jeg tid?

Adskillige PC'ere der skal holdes igang, downloads af alt muligt bras, dog er den sidste Windows 7 Ultimate bare kræs...

Så skal baren også holdes fyldt med råvarer og isterninger, og det er sgu' svært i den hede.

Der går også nogle isterninger til at kyle efter de galpende soi dogs nede i "det rigtigte Thailand"! Ja, man KAN høre dem oppe på 16. etage. Lyden bliver forstærket af alle de andre betonhøjhusmonstre.Angry

Nå, nu holdt de op, det hjalp med den tomme Jack Daniels flaske, har-har!!!

JackH
Redigeret af JackH d. 23/04-2009 21:22

rinpoche
Såå ka de lære det Smile

Ellers må vi slå kludene sammen, Jack.
Du leverer ammunitionen og jeg laver websiden Wink

Dit nick er iøvrigt efter min mening overordentlig velvalgt.

JackH
Det var da en mulighed...

Må jeg ha' lov at citere et forbillede?

Han var godtnok splitterravende gal, men skrive det ku' han sgu'!

"I wouldn't recommend sex, drugs or insanity for everyone, but they've always worked for me".

"In a closed society where everybody's guilty, the only crime is getting caught. In a world of thieves, the only final sin is stupidity."

Hunter S. Thompson

Så er det på køjen inden vanviddet sætter ind!

"Good night, and good luck".

Edward R. Murrow

JackH

Spring til debat: