Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg tænkte på, når begæret efter en Thai partner opstår, om sætter man sig så ind i personens kulturelle baggrund?
Min pointe er at det er jo f.eks. ikke nok bare at vide at personen er buddhist. Det er i princippet heller ikke nok bare at have et overfladisk kendskab til buddhisme... ikke at man behøver at blive buddhist for at sætte sig grundigt ind i det. En dybdegående forståelse af personens adfærd forudsætter jo oftest et dybdegående kendskab til personens livsstil.
nej og jeg tror nu heller ikke der er mange thaipiger der sætter sig ind i europæisk baggrund inden de tager med en falang
hvis man oprigtigt elsker hinanden så kommer disse ting af sig selv uden at man skal studere hinandens baggrund,kultur og religion for derefter at planlægge at tage til thailand og finde en kone
selv lært jeg min kone at kende igennem rasmus og kærligheden opstod men ikke forde hun er thai men forde hun er hun
og hun kunne for den sags skyld lige så godt have været dansk,svensk eller