Se indlæg|
Den klassiske med at komme for sent, een gang til...
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2009 18:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Har lige hørt om endnu en, som har forvekslet ugedagen, glemte at afrejsen var over midnat, i går, altså i nat, i stedet for nu om nogle få timer. Gad vide hvor mange der har lavet den klassiker gennem årene? :-( Redigeret af d. 20/04-2009 18:10 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 20/04-2009 18:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg har ikke ført statistik, men har ikke tal på alle de bekendte/familie/kollegaer der har lavet den samme stunt. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 20/04-2009 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
strejfer skrev: Har lige hørt om endnu en, som har forvekslet ugedagen, glemte at afrejsen var over midnat, i går, altså i nat, i stedet for nu om nogle få timer. Gad vide hvor mange der har lavet den klassiker gennem årene? :-( Arrrgghhh, tro mig det bliver ikke sidste gang du hører dette
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2009 19:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
quickmouse skrev: strejfer skrev: Har lige hørt om endnu en, som har forvekslet ugedagen, glemte at afrejsen var over midnat, i går, altså i nat, i stedet for nu om nogle få timer. Gad vide hvor mange der har lavet den klassiker gennem årene? :-( Arrrgghhh, tro mig det bliver ikke sidste gang du hører dette ![]() det undrer mig meget, at flyselskaberne ikke gør et eller andet konkret ved det, binder en rød sløjfe om den kommende passagers pegefinger, tatoverer en advarsel ind i panden på vedkommende, eller lignende. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/04-2009 19:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Strejfer, flyselskaberne vinder ved at nogle passagerer ikke kommer med. Men eller gode forslag, især den med at tatovere det ind i panden på fjolset ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/04-2009 19:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Apropos fjols... Jeg har præsteret at være nødsaget til at tilegne mig 3 billetter til den samme tur. Jeg var strandet i K.L. da min flyver var forsinket, og jeg derfor ikke nåede min forbindelse til Bangkok. Nå, men jeg købte en ny billet over nettet til en afgang dagen efter kl. 13.40. Ind på et hotel og telefonen sat til at ringe tidligt så jeg havde tid til lidt shopping. Telefonen ringede aldrig, og jeg vågnede præcis kl. 13.30. WHAT??? Ind til lufthavnen og snakke for min syge moster... Den tredje billet var den dyreste, men jeg kom da med hen under aften. Så som alle selvfølgelig kan se, så var jeg aldeles uforskyldt i hele denne B-film agtige parodi på en vellykket rejse. Lidt positivt var det dog at den billet jeg købte over nettet(midt om natten), aldrig gik igennem, eller også så har de forbarmet sig over mig og har undladt at hæve pengene for den ene billet ![]() |
|
|
|
| sputnik |
Lagt på d. 20/04-2009 21:48
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 91 |
Payanak. ![]() Tak for det muntre indlæg måtte gine højt da jeg læste dit indlæg,måske du skulle prøve at lave en lave en B-film om episoden. ps skete også for min Thai-kone trods mine formaninger over tlf fra DK næste afgang med Thai fik de hende dog proppet ind på første uden beregning. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 20/04-2009 22:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Jeg har prøvet at stå i den gamle Don Muang lufthavn 24 timer før afgang. Skulle flyve med lufthansa, heldigvis var der masser af pladser, så Jeg kom bare hjem et ½ døgn før tid, da de ikke kunne skubbe min billet fra Frankfurt til København, så Jeg måtte finde et tog til København, det kostede også en lille slat penge oveni!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 20/04-2009 23:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
man behøver nu ikke være et fjols for at ryge i den fælde .. det skete nemlig for mig og 2 andre jeg rejste med første gang vi var i thailand men det endte med at vi fik 14 dages ferie mere så det var kun hjemme på arbejdet der var sure miner
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.