Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det er ikke så rart når de priser man køber biletter til, ændre sig hele tiden. jeg havde købt 3 stk billetter til Chiang Mai pris 530 kr pr stk. jeg ringede til Thai Airways for at høre om jeg kunne bruge mine bonus poing på disse biletter, de fortalte mig at det ikke kunne betale sig , men jeg havde få en for høj pris på biletterne, da de skulle være forlængelsebiletter til biletten til Bangkok, ok, Thai Travel satte prisen ned til 335 kr pr stk, nu, 3 uger efter, vil jeg gerne betale alle biletterne , men Chiang Mai biletterne er nu pluselig steget til 580 kr pr stk. Og biletterne til Bangkok er steget med 500 kr. stykket, det har noget at gøre med den styrket amikanske valuta .efter en del snak frem og tilbage, fik jeg dog biletterne til Bangkok til den bestildte pris, men jeg afbestildte biletterne til Chiang Mai, så må jeg købe dem i Bangkok
Der sidder altid nogen og venter på at score kassen. Jeg bestilte billetter CPH-BKK-CPH direkte hos Thai i oktober 2004 og betalte dem i sidste uge til den aftalte pris. Her står den tilbudte pris fast uafhængig af dolleren.
endnu et svindel nummer fra thai travel hvornår lærer folk at holde sig fra dem
at handle hos thai travel er det samme som at gå til en gadehandler i bangkok og tro at start prisen er den man skal betale