Se indlæg|
Bus Koh Chang - Pattaya
|
|
| Jake |
Lagt på d. 15/03-2009 19:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hej Hvad er den hurtigste (og billigste) vej fra Koh Chang til Pattaya? Formoder at det hurtigste er en Minibus fra kajen (hvad koster de?). Alternativt må man vel til Trat først eller hoppe af Bangkok-bussen i Chantaburi og skifte? |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/03-2009 21:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Når du kommer af færgen, går du lige frem og ind til venstre i butikken, der står folk klar til at sælge en billet til overkommelig pris-kan ikke huske det nøjagtige tal. Busser og minibusser står klar til afgang, næsten ved hven færgeankomst. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/03-2009 06:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Du skal ikke til Trat først, du skal lade det lokale rejsekontor eller dit hotel ordne sagerne. Du bliver samlet op på dit hotel i Koh Chang, og du bliver kørt lige til dit hotel i Pattaya, jeg kan ikke huske prisen, men det er ingen herregård. Det tager dog sin tid, da der er mange hoteller hvor der samles op. og mange hoteller hvor der skal sættes af.![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 16/03-2009 07:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Du kan bare gå op i Receptionen på det Hotel/Resort du/i bor i på Koh Chang. Og igennem dem bestille minibus til Pattaya og med afhentning den fastsatte dato. så bliver i afhentet og kørt direkte til bestemelsesstedet i Pattaya, Sådan gjorde jeg da jeg skulle fra Koh Chang og til lufthavnen i Bangkok og det var billigt 980 Baht incl færgebillet. Du kan også gå ind i en af de små rejseburo der ligger over alt på øen og bestille turen så bliver i også hentet og bragt til døren, så der er bestemt inden grund til at ned til færgeleget med bagage og alt først . MVH.BJ ![]() |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 18/03-2009 14:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Med minibus er en god måde at komme videre fra Koh Chang af. man bliver hentet på ens hotel til aftalt tid, og kører så vejen ned til færgen. ens ting kan med fordel blive ombord i minibussen, da den jo kører videre når den er kommet over på den 2. side! rart nok, og så er det ellers en eftermiddag i minibus op til ens destination. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.