Se indlæg
 Udskriv debat
åben billet
elmajo
Hey derude GrinGrinGrin
Er der ikke èn af jer garvede sjæle herinde, der kan fortælle mig, hvor man billigst kigger efter åbne billetter? Synes altid de er dateret med både afrejse og hjemkomst - der er ikke noget hastværk, bare rart at være informeret, så vi ved, at vi bare kan fedte af, når det ellers kan passe ind (ozzzzzzzzz økonomiskShock)

Wink skal jo ud og kigge efter mit hjerte Wink

www.elmajo.dk
jens
China airlines billetter plejer at være åbne da du kan ændre hjemrejsen gratis ligeså mange gange du vil også burde du kunne få en 6 mdrs billet for under 6000 hvis du da ikke lige vil rejse ud i Juli eller sidste halvdel af december.
Det er jo via amsterdam og derfra direkte til Bangkok, vi har selv givet 5900 med udrejse den 2 juli fra billund for 6mdrs billetter men det er også længe siden de blev booket.
MVH
Jens

mugge
Hejsa alle sammen derude i skyerne...
Jamen jo, vi må da snart få en rigtig oversigt over HVAD de billetter koster og HVEM der flyver og HVORNÅR priserne gælder.Jeg er noget så træt af at bruge flybillet.dk hvor deres billigste billet somregel er noget dyrere end dem du kan finde i avisen.
Nu til Juni smutter vi hjem en tur og biletterne er købt via thai travel så prisen var vel ok,men puuuha en udskrivning,den tvang sgu far i knæ...Dankortet vred sig igennem slædenGrin

Far til fire skønne piger.

elmajo
Wink tak for god respons, hvilket jo glædeligt affødte enddnu en frustreret over ikke at kunne finde rundt.
Vi lærte en dansk fyr at kende i Karon, som tilbød at købe billetterne for os fra thailand, det gør hans kæreste for ham (når han er hjemme i dk), og de mener det er meget billigere. Er det noget nogen herinde praktiserer eller kender til?

www.elmajo.dk
h
mugge skrev:
Hejsa alle sammen derude i skyerne...
Jamen jo, vi må da snart få en rigtig oversigt over HVAD de billetter koster og HVEM der flyver og HVORNÅR priserne gælder.Jeg er noget så træt af at bruge flybillet.dk hvor deres billigste billet somregel er noget dyrere end dem du kan finde i avisen.
Nu til Juni smutter vi hjem en tur og biletterne er købt via thai travel så prisen var vel ok,men puuuha en udskrivning,den tvang sgu far i knæ...Dankortet vred sig igennem slædenGrin

Far til fire skønne piger.

Dankortet vred sig igennem slædenGrin det kan jeg godt forstå når du har købt hos thai travel istedet for atc

mugge
ups henrikr... så må du lige forklare hvad er dette atc er ???
Konen køber jo altid bare derinde hos thai travel,jeg havde det indtryk at de var de billigste.Men åbentbart ikke.

h
hej mugge
atc asian travel center ligger også på halmtorvet og de sælger billeter til yderst fordelagtige priser i modsætning til thaitravel der sælger div billige billeter til fuld pris
for at få lidt mere info så skal du kontakte falang yao her på siden han er 100% inde i atc og de fordele de kan give dig

falang yao
elmajo skrev:
Vi lærte en dansk fyr at kende i Karon, som tilbød at købe billetterne for os fra thailand, det gør hans kæreste for ham (når han er hjemme i dk), og de mener det er meget billigere. Er det noget nogen herinde praktiserer eller kender til?

Hej Elmajo,

Pas PÅ , det lyder for godt til at være sandt , og det er det nok.
Ham fyren , han skulle tilfældigvis ikke hedde Mogens Bon de Fanger ,vel ?

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

elmajo
Wink Jamen tak Falang yao, jo... det er da muligt, at han er bondefanger Shock, så.... derfor spørger den mindre erfarne den mere erfarne Grin

Havde nu ikke tænkt at hoppe i med begge ben ShockShockShock, bare stadig i undesøgelsesfasen; og jeg vil aldeles ikke nøjes med 14 dg. næste gang Grin

Kh. elmajo

www.elmajo.dk
falang yao
Hej Elmajo,

Det var godt at se at du er ikke "naiv" og hopper på den. M.h.t. erfaringer er det bare sådan at vi "gamle rotter" har lært at skelne mellem "skidt og kanel" (men ikke 100%) , jeg skal nok blive taget i r.... en dag igen. Man skal pas på især på de smarte velformulerende fyr, talende som en vandfald så du ikke får et ben på jorden og som har en del "erfaringer" og projekter i gang. De venter som gribe ved enhver hjørne på den næste offer.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

guffer2
angående åbne billeter kan det bedst betale sig at booke directe hos flyselskaberne men IKKE deres kontorer i Danmark, du får en 12 mdr åben med lufthansa fro ca. 5500 og det samme med Turkish airlines er en enkelt gang faldet over en billet i tyskland med Emirats til Bkk 6 mdr åben fuld flexibel for 4200 d.kr

Spring til debat: