Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
det hele kommer an på visaet, skal du bare holde solferie, kommer du nok ikke udenom en tur, eller flere, ud af thailand.
er du gift med en thai så kan du jo evt. blive uden at rejse ud, skal du arbejde, studere, osv kan du også blive.
så du må skrive lidt mere, eller så kan jeg ikke give nogen råd.
Med 2 indrejser gør du sådan:
1. indrejse giver dig ret til 60 dages ophold.
De kan forlænges med 30 dage på immigrationskontor i Thailand mod nogle gebyrer.
Derefter skal du ud af Thailand. Ud og indrejse kan foregå samme dag. Evt bustur til grænsen ved Cambodia, Laos eller Burma.
2. indrejse giver så igen 60 dages ophold (forudsat det er indenfor visumets gyldighedsperiode (enter before dato).
De forlænges så igen med 30 dage på immigrationskontor.
Efter de 30 dage er det ud igen.
Så ind igen med 3. indrejse visum (tjek ved ansøgning om gyldigheden af et 3 indrejse visum vil være lang nok!!! ).
Eller ind igen på Visa Excempt ordning og 15 dages ophold uden visum ved ankomst over land eller og 30 dage ved ankomst med fly.
Jeg er dernede for at studere på en privat sprogskole, og er derfor ikke så interesseret i at skulle ofre undervisningsdage og penge på ind- og udrejse af landet!
Kan jeg få lov at studere dernede non-stop uden at skulle forlade landet i ½ år? På nogen måde?
One night in Bangkok and the world's your oyster...
Hanuman skrev:
Dét lyder som en tidskrævende proces!
Jeg er dernede for at studere på en privat sprogskole, og er derfor ikke så interesseret i at skulle ofre undervisningsdage og penge på ind- og udrejse af landet!
Kan jeg få lov at studere dernede non-stop uden at skulle forlade landet i ½ år? På nogen måde?
Du kan få et studentervisum hvis du går på en anerkendt skole.
Se f.eks her
http://www.mythai...ntvisa.asp