Se indlæg
 Udskriv debat
mulighed for multitasking på ambassaden?
bb230366
Mojn....
Har lige haft besøg af min kommende hustru. Eftersom det var hendes første besøg skulle jeg stille garanti og den bliver som bekendt frigivet når hun render op på ambassaden igen. Vores planer er nu at hun kommer igen i maj hvor vi vil gifte os, hvorefter hun rejser hjem og søger familiesammenføring (eller hvad det nu hedder). Hun har en del ting der skal afvikles så for os er det den smarteste måde. Nu er mit store spørgsmål så, er der nogen der ved om det er muligt (når hun nu får en tid ved ambassaden), kan hun så både vise at hun er returneret igen, indgive ny visa ansøgning og aflevere oversatte papirer som skal godkendes... mogen der har erfaring desangående? Jeg mener det må også være tidsbesparende for dem..

Mvh.

Brian

hfb
Hvis jeg var dig vil jeg spørge ambassaden om det er muligt, hvis du vil være helt sikker.
Her på siden, kan du risikere at få et svar fra nogen at det kan lade sig gøre, mens andre siger nej Wink
Ovenstående er IKKE ment som kritik af denne udmærket side som jeg holder meget af på godt og ondt Wink

PS Jeg regner med du har læst:

http://www.ambban...biDanmark/

Redigeret af hfb d. 05/02-2009 17:54

bb230366 skrev:
Mojn....
Har lige haft besøg af min kommende hustru. Eftersom det var hendes første besøg skulle jeg stille garanti og den bliver som bekendt frigivet når hun render op på ambassaden igen. Vores planer er nu at hun kommer igen i maj hvor vi vil gifte os, hvorefter hun rejser hjem og søger familiesammenføring (eller hvad det nu hedder). Hun har en del ting der skal afvikles så for os er det den smarteste måde. Nu er mit store spørgsmål så, er der nogen der ved om det er muligt (når hun nu får en tid ved ambassaden), kan hun så både vise at hun er returneret igen, indgive ny visa ansøgning og aflevere oversatte papirer som skal godkendes... mogen der har erfaring desangående? Jeg mener det må også være tidsbesparende for dem..

Mvh.

Brian

Dette er ikke myntet på dig, Brian. men jeg savner tit, at de som spørger ind i dette forum, kommer tilbage og fortæller os andre, som har forsøgt at hjælpe, noget om hvordan det gik.

Så Brian, uanset hvordan det går, så meld venligst tilbage til vi andre.

bb230366
Jeg skal skam nok svare på om I har været til hjælp eller ej. Nu skal jeg så lige høre om det der står på ambassadens hjemmeside kun gælder for København eller hele kongeriget. Jeg har lige haft fat i den lokale kommune (Sønderborg) hvor der foretages mange vielser på rådhuset bla. a. også mellem udlændinge. Jeg har fået 6 A4 sider med div. oplysninger/skema'er der skal udfyldes. Jeg formoder at det er alt jeg skal bruge, eftersom jeg forklarede hende fra kommunen hvor personen jeg skal giftes med kommer fra. Men jeg vil da prøve at skrive en mail til Lisbeth Berming og høre hende ad om det er muligt, altså det der med at multitaske. Så må vi se hvor hurtigt jeg får svar.

Mvh

Brian

Lung Yao
strejfer skrev:
................................................................................
Dette er ikke myntet på dig, Brian. men jeg savner tit, at de som spørger ind i dette forum, kommer tilbage og fortæller os andre, som har forsøgt at hjælpe, noget om hvordan det gik.

Så Brian, uanset hvordan det går, så meld venligst tilbage til vi andre

Pudsigt at jeg skrev nogenlunde det samme for ......3 år siden Wink:

<<Hej Zac,
Tusind tak for din feedback, og det samme gælder for Conrad vedr. :"Chalup Cruise i Chao Praya (Bangkok)".
Jeg håber at flere vil følge jeres eksempel, især dem (som du selv skriver) der har høstet hjælp i D-T-W, til alles glæde.
Det kunne jo være at noget som jeg skrev på baggrund at min egen erfaring for 3 år siden, ikke vil være korrekt og det vil være dejligt med noget info som er "Up to date".
M.v.h., M. Rasmussen
>>

<< Hej Frank,
Godt gået!
Sådan skal det være og jeg håber at flere medlemmer vil følge dit eksempel m.h.t. FEEDBACK både på godt og ondt, vedrørende diverse spørgsmål her på D-T-W,
M.v.h., M. Rasmussen
>>

Heldigvis er der nogle som har fortalte hvordan det gik, men ofte er dem der har haft dårlige erfaringer som kom tilbage med en feedback, som også kan være nyttigt at vide.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

bimmelim
Min kærestes vennde har afleveret visa ansøgninger samme tid som hun viser boardingcard fra hjemrejsen.
Jeg ved at de har bestilt tid i forvejen så de ikke skal vente i flere uger efter hun er kommet hjem.
Nu får hun visa direkte fra amba. da hun har været i DK mange gange og de behøver ikke smide ansøgningen videre til DK for at vente på svar.
Når i ringer eller skriver for at bestille tid kan i evt. spørge om ikke i kan aflevere hendes papirer der skal stemples.
Held og lykke.

www.kgi.dk
bb230366
Mojn...... så er jeg her igen. Har lige fået en mail fra Lisbeth på ambassaden. Jeg har kun en ting at sige.. promte svar.. hatten af for det. Og alle opysninger jeg skulle bruge. Jeg fik endda ekstra oplysninger som jeg ikke havde bedt om, men som hun tydeligvis fornemmede jeg skulle bruge. Så rent 10 tal til servicen... og nu taler vi så ikke om hende den Thailandske kvinde der har med visa ansøgninger at gøre. Den arrogante opførsel hun har overfor "kunder" er da bare til at brække sig over. Hun mangler vist at få noget fra en jyde med en ordentlig... nå.. nu kom jeg vist lidt på afveje. Men som sagt... jeg har fået svar på alt og ja, de kan multitaske.. så det er jo bare skønt. Tak til alle for deres bidrag.

Mvh.

Brian

bb230366 skrev:
Jeg skal skam nok svare på om I har været til hjælp eller ej. Nu skal jeg så lige høre om det der står på ambassadens hjemmeside kun gælder for København eller hele kongeriget. Jeg har lige haft fat i den lokale kommune (Sønderborg) hvor der foretages mange vielser på rådhuset bla. a. også mellem udlændinge. Jeg har fået 6 A4 sider med div. oplysninger/skema'er der skal udfyldes. Jeg formoder at det er alt jeg skal bruge, eftersom jeg forklarede hende fra kommunen hvor personen jeg skal giftes med kommer fra. Men jeg vil da prøve at skrive en mail til Lisbeth Berming og høre hende ad om det er muligt, altså det der med at multitaske. Så må vi se hvor hurtigt jeg får svar.

Mvh

Brian

Brian, jeg tænkte nu ikke så meget på at du absolut skal fortælle om vi har hjulpet eller ej. Nej det er sagen, som er interessant. HVordan gik det nu... osv.

Dan1969
Men husk lige, efter hun har færdiggjort et indrejsevisum (= er kommet tilbage til Thailand igen), kan hun ikke få et nyt indenfor næste halvår. (så vidt jeg er informeret).
Gift med jordens dejligste pige (synes jeg Smile )

-------------------------------------------------------
Thai Woman Dating [url]www.thailoveagency.com[/url]

www.thailoveagency.com
Spring til debat: