Se indlæg
 Udskriv debat
House for rent in Koh Phi Phi
Ninna
Northern Koh Phi Phi. One of the most beautiful beaches in the Southern Thailand. Traditional Thai Style house for 6 persons.
The house contains: Fridge, dinner set, kettle, toaster, fan.
About the area: 7 restaurants, souvenier, grocery, laundry, thai massage, scubadiving, snokeling, boattrips, viewpoint
Price for 1 week: 13.000 Baht.
Price for 1 night: 2.000 Baht.
Further information please contact:
Mobile: + 45 21 91 45 45
Look at my profile to see more pictures - just send me an email Smile
Redigeret af Ninna d. 10/09-2009 12:44
House for rent Koh Phi Phi

www.erhvervszoneterapi.dk
Ninna
Hej Ninna

Tusind tak. Vi havde en fantastisk ferie, trods en usikker start med dårligt vejr. Og sikke et dejligt hus I har - med nogle virkelig flotte solnedgange.
Alt var godt, anerledes og spændende. Vi er glade for, at I gav os muligheden for at opleve PP. Det er helt sikkert værd at besøge igen, men næste gang, så bliver det i deres sommertid :-)

Line&Iman

lyder sgu troværdigt når både den samme som udlejer huset anbefaler det bagefter og påstår at være en anden Pfft

Dream
Der hedder skizofreni.......og saa i 2 traade....Grin
Redigeret af Dream d. 10/09-2009 13:33

hfb
Hmmmm, Hvorfor er der ikke billede af "pedal-lokummet"? Grin Grin

rastloes
Er det bare mig, eller er de billeder ikke en god fremvisning af huset? Nu vil jeg da ikke betragte mig som luksus dyr, men det ser lidt sølle ud? hvor ligger huset hen på Phi Phi (ligner ikke ligefrem Long Beach)?

Ellers en skam, da jeg elsker Phi Phi og ville være smukt med en privatvilla i nogle uger i den næste ferie(især til denne pris i kombination med pladsen til 6 personer)...Men huset er da "lidt" for primitivt ud fra de billeder.
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Dream
Billeder........HVOR ??? Frown

hfb
Kik på profilen Pfft

rastloes
profil->Billeder
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Dream
Tak...............og selv Pfft 555

Dream
Tak...............og selv Pfft 555

Hus vil jeg nu ikke kalde det, en braeddehytte er hvad det ligner, men hver sin smag........Sad

ninna syntes stadigt du skylder en forklaring på hvordan du kan være udlejer, og lejer samtidigt?

der må jo være en god grund bag, medmindre det hele kun er fup?!

gad vide om der er: "et spændende natteliv i det hus"

det ligner sådan et hus man har løst til at tage et billed af men ikke rigtig sove i,

man skal jo nok indbetale et 'depositum' for at kunne leje den...

Lung Yao
Dream skrev:
Der hedder skizofreni.......og saa i 2 traade....Grin

NEJ , det hedder "Personligheds spaltning" Wink Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Ezal skrev:
Ninna syntes stadigt du skylder en forklaring på hvordan du kan være udlejer, og lejer samtidigt?
der må jo være en god grund bag, medmindre det hele kun er fup?!

Sagtens, der er bare dårlige "skrevet", der burde fx. havde stået :
Fra gæstebogen, Line og Iman skrev:
<< Kære Ninna,
Tusind tak. Vi havde en fantastisk ferie, trods en usikker start med dårligt vejr. etc.... etc.....etc >>

Men ville give jer ret at som det står skrevet, virker det ligesom Ninna plejer sit eget ego, og "roser sig selv".Shock
Redigeret af Lung Yao d. 10/09-2009 23:58
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Ninna
Hej allesammen.
Jeg kan forstå på jer at der er delte meninger om det er mig selv der har lejet huset og derefter rost det. Det kunne det have været, eftersom jeg elsker mit lille hus. Men det er det altså ikke. Jeg skal nok lade være med fremover at lægge tilfredse/utilfredse lejeres tilkendegivelser ud på denne side. Men eftersom det kræver at mine lejere opretter sig som bruger på denne hjemmeside, er det jo ikke sikkert de har lyst til det.
Ja det ligner en meget simpel hytte, hvilket bestemt også er meningen. Indeni er det fantastisk hyggeligt og endda med rigtigt træk og slip toilet og bad. Huset ligger i et lokalområde på en af de nordlige strande på Koh Phi Phi. Jeg ville ikke bryde mig om at fremstå som en overlegen farang, ved at have bygget et slot med pool osv. Meningen med dette hus er at have et sted hvor man kan slappe af i rolige autentiske omgivelser uden vildt natteliv.
Alle der er interesserede i den form for ferie er altid velkomne til at kontakte mig.
Kærlige hilsner til alle.
Ninna

vær ikke ked af dette Nina sådan er mange personer herinde , dumme svar er det meste af det du hører , eller almindelig dansk misundelse.

pdrhan
Jeppe skrev:
vær ikke ked af dette Nina sådan er mange personer herinde , dumme svar er det meste af det du hører , eller almindelig dansk misundelse.

Nahhh Jeppe - Der syntes jeg du er lidt galt på den , men hjælpen er faktisk lige om hjørnet herinde hvis man forstår at gebærde sig....der er masser af erfarne thailands farer der ved en masse , de dumme svar er i minimalklassen.....hmm misundelse , er der måske nok ,men man skal da lede langt efter den , der er mange herinde som har bolig i thailand,og som kan komme med masser af gode indlæg - Nina skulle jo nok have skrevet "fra gæstebogen"....så havde reaktionerne nok været mindre....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

FedeFinn
Ninna skrev:
Hej allesammen.
Jeg kan forstå på jer at der er delte meninger om det er mig selv der har lejet huset og derefter rost det. Det kunne det have været, eftersom jeg elsker mit lille hus. Men det er det altså ikke. Jeg skal nok lade være med fremover at lægge tilfredse/utilfredse lejeres tilkendegivelser ud på denne side. Men eftersom det kræver at mine lejere opretter sig som bruger på denne hjemmeside, er det jo ikke sikkert de har lyst til det.
Ja det ligner en meget simpel hytte, hvilket bestemt også er meningen. Indeni er det fantastisk hyggeligt og endda med rigtigt træk og slip toilet og bad. Huset ligger i et lokalområde på en af de nordlige strande på Koh Phi Phi. Jeg ville ikke bryde mig om at fremstå som en overlegen farang, ved at have bygget et slot med pool osv. Meningen med dette hus er at have et sted hvor man kan slappe af i rolige autentiske omgivelser uden vildt natteliv.
Alle der er interesserede i den form for ferie er altid velkomne til at kontakte mig.
Kærlige hilsner til alle.
Ninna

Ja salig er de enfodige der vil betale 2000 BAHT pr nat i den hytte.
Held og lykke med din udlejning, men det er nok ikke via denne side, du finder SÅ naive personer, der vil gi den pris.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Spring til debat: