Se indlæg|
Actresses paid parts i danish feature film / skuespillerinder lønnet roller dansk spillefilm
|
|
| Jens Naesland |
Lagt på d. 05/01-2009 14:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg søger 2 thaikvinder til lønnede små roller i ny dansk spillefilm. en voksen kvinde 40 år eller ældre en yngre kvinde 20 - 30 år. Skal begge kunne tale Thai/engelsk Filmen Instrueres af Thomas Vinterberg og produceres af Nimbus Film. Optagelserne varer 1 dag og foregår i København. send venligst foto og mobilnummer til 2 actress wanted for paid small role in danish featurefilm. 1 woman age 40 and up one younger woman aged between 20 and 30 both speaking thai/english The movie is directed by Thomas Vinterberg and is being produced by Nimbus Film. Shooting planned to last one day i Copenhagen early february. please send mail including photo and cellphonenumger to: Jens Næsland |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 05/01-2009 15:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jens Naesland skrev: Jeg søger 2 thaikvinder til lønnede små roller i ny dansk spillefilm. en voksen kvinde 40 år eller ældre en yngre kvinde 20 - 30 år. Skal begge kunne tale Thai/engelsk Filmen Instrueres af Thomas Vinterberg og produceres af Nimbus Film. Optagelserne varer 1 dag og foregår i København. send venligst foto og mobilnummer til 2 actress wanted for paid small role in danish featurefilm. 1 woman age 40 and up one younger woman aged between 20 and 30 both speaking thai/english The movie is directed by Thomas Vinterberg and is being produced by Nimbus Film. Shooting planned to last one day i Copenhagen early february. please send mail including photo and cellphonenumger to: Jens NæslandHvis det er en dansk spillefilm - hvor skal de så kunne tale engelsk? Min kone taler Dansk/Thai.....hun er 40 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 05/01-2009 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Bare min mening: En underlig måde at søge statister på, ikke fordi os som er thaigift går og gemmer os,men prøv igen med lidt mere oplysning |
|
|
|
| Jens Naesland |
Lagt på d. 05/01-2009 15:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg vil da gerne oplyse noget mere. Filmen hedder Submarino og er en filmatisering af en roman af forfatteren Jonas T Bengtsson. Jeg svarer gladeligt på alle spørgsmål, helst på mail men om nødvendigt på telefon 60 62 20 96 ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2009 16:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kylling skrev: Bare min mening: En underlig måde at søge statister på, ikke fordi os som er thaigift går og gemmer os,men prøv igen med lidt mere oplysning Der er ingen grund til at være så fintfølende- kylling. De oplysninger som blev givet, er rigeligt i forhold til andre tilbud om lignende jobs. En anden deltager i denne tråd undrer sig over at thai kvinderne skal kunne tale thai engelsk. Den som har skrevet en drejebog sammen, og det er ikke manden som har sendt eftersøgningen her ind, har besluttet at de thai kvinder skal tale engelsk thai, eller omvendt. Længere er den ikke. Til folkene bag filmen: Held og lykke. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jens Næsland