Se indlæg
 Udskriv debat
Actresses paid parts i danish feature film / skuespillerinder lønnet roller dansk spillefilm
Jens Naesland
Jeg søger 2 thaikvinder til lønnede små roller i ny dansk spillefilm.

en voksen kvinde 40 år eller ældre

en yngre kvinde 20 - 30 år.

Skal begge kunne tale Thai/engelsk

Filmen Instrueres af Thomas Vinterberg og produceres af Nimbus Film. Optagelserne varer 1 dag og foregår i København.

send venligst foto og mobilnummer til

2 actress wanted for paid small role in danish featurefilm.
1 woman age 40 and up
one younger woman aged between 20 and 30
both speaking thai/english

The movie is directed by Thomas Vinterberg and is being produced by Nimbus Film. Shooting planned to last one day i Copenhagen early february.

please send mail including photo and cellphonenumger to:

Smile Jens Næsland

pdrhan
Jens Naesland skrev:
Jeg søger 2 thaikvinder til lønnede små roller i ny dansk spillefilm.

en voksen kvinde 40 år eller ældre

en yngre kvinde 20 - 30 år.

Skal begge kunne tale Thai/engelsk

Filmen Instrueres af Thomas Vinterberg og produceres af Nimbus Film. Optagelserne varer 1 dag og foregår i København.

send venligst foto og mobilnummer til

2 actress wanted for paid small role in danish featurefilm.
1 woman age 40 and up
one younger woman aged between 20 and 30
both speaking thai/english

The movie is directed by Thomas Vinterberg and is being produced by Nimbus Film. Shooting planned to last one day i Copenhagen early february.

please send mail including photo and cellphonenumger to:

Smile Jens Næsland

Hvis det er en dansk spillefilm - hvor skal de så kunne tale engelsk?
Min kone taler Dansk/Thai.....hun er 40
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

kylling
Bare min mening: En underlig måde at søge statister på, ikke fordi os som er thaigift går og gemmer os,men prøv igen med lidt mere oplysning

Jens Naesland
Jeg vil da gerne oplyse noget mere. Filmen hedder Submarino og er en filmatisering af en roman af forfatteren Jonas T Bengtsson. Jeg svarer gladeligt på alle spørgsmål, helst på mail men om nødvendigt på telefon 60 62 20 96 Smile

kylling skrev:
Bare min mening: En underlig måde at søge statister på, ikke fordi os som er thaigift går og gemmer os,men prøv igen med lidt mere oplysning

Der er ingen grund til at være så fintfølende- kylling. De oplysninger som blev givet, er rigeligt i forhold til andre tilbud om lignende jobs.

En anden deltager i denne tråd undrer sig over at thai kvinderne skal kunne tale thai engelsk.

Den som har skrevet en drejebog sammen, og det er ikke manden som har sendt eftersøgningen her ind, har besluttet at de thai kvinder skal tale engelsk thai, eller omvendt.

Længere er den ikke.

Til folkene bag filmen: Held og lykke.

Spring til debat: