Se indlæg
 Udskriv debat
tyrkiet eksperten Lort ?
h
så er vi vent hjem efter 14 dages delvis vandkamp i thailand

turen var billig JA men ulemperne var der også først 2 timers forsinkelse i københavn så gik det direkte til bangkok hvor vi fik 45 minutters rundtur over bangkok før vi måtte lande men betjening og mad var fint tiltrods for lugten fra div overfyldte toiletter der ikke længere kunne trække ud

nu fulgt så 2 ugers dejlig ferie på egen hånd hvor vi blandt andet nød at se rasmus overraskelse da vi kørte op til hans hus og sagde hej

hjemturen startede med ca 45 minutters forsinkelse i flyveren i bangkok og tiltrods for tyrkiet ekspertens forsikringer til os og alle de passagere vi talte med om at det var en direkte flyving så kom der en melding om vi var overlæsset og skulle lande i lahore pakistan hvor vi måtte vente i 1,5 time i et 45 grader varmt fly for at de kunne tanke og reparere et af de 2 defekte toiletter der var denne gang.
en forespørgsel iblandt de passagere der havde prøvet turen med tyrkiet eksperten før bekræftigede at denne mellemlanding var fast kotyme hos tyrkiet eksperten hvilket vores ankomst tidspunkt i københavn også bekræftigede da vi kunne lande med kun en halv times forsinkelse i københavn tiltrods for mellemlandingen

men alt i alt kan man finde sig i dette så er det en billig måde at få 14 dages ferie i thailand på vi selv gav 2500 kr pr billet andre betalte 3000 kr for billeten og enkelte heldige havde fået billeten til 995 kr.
Redigeret af h d. 23/04-2005 11:05

elmajo
Hej Henrik!
Ja, det svarer nogenlunde til vores tur i marts/april - vi kunne også se på hjemkomsttiden, at man rent faktisk havde kalkuleret med mellemlanding i Lahor, ventetid og des lignende; men netop som du skriver, billig rejse Grin nu er det ca. 14 dg siden vi kom hjem, og der har ikke været èt eneste sekund, hvor jeg ikke har været klar til at fedte af igen Wink på samme vilkår ShockShockShock
Så, jeg vil også mene, at kan man leve med usikkerhed om, hvornår man er fremme, og hvad der i mellemtiden ellers måtte dukke op, så ingen problemer; men det er jo et prioritets spørgsmål Grin

Nu skal lige tilføjes, at jeg jo er dybt forelsket ( i thaierne og deres land), og man tåler nok lidt mere, når man er drevet GrinGrinGrin

Mvh. Elmajo

www.elmajo.dk
nicefarang
Jeg havde også en mellemlandgin i Lahor sidste gang jeg var afsted. Der er jo billigt brændstof Smile
I forhold til hvad jeg fik ud af ferien betød det ikke så meget for mig.

De priser du nævner har jeg ikke set på hjemmesiden, var der annoncer i aviser ???

Spring til debat: