Se indlæg
 Udskriv debat
Skal vi aflyse?
De fem
Vi er en familie på fem som har planlagt den store tur til Thailand i alt 6 uger. Afrejse er den 7. 12. Nu er vi meget i tvivl om vi overhovedet tør rejse til landet, da vi jo medbringer vores 3 guldklumper... Vi kan forstå at uroen begrænser sig til Bangkok, men vi er meget nervøse for om denne uro vil sprede sig til resten af landet. Til jer som er tættere på end os - ville I tage afsted såfremt flyet altså kan komme frem eller ville I droppe Thailand denne gang og finde en ny destination?

sank
Cool Såfremt der ikke er problemer med at flyve til Thai. Vil vi nu ikke være bekymret for at rejse rundt i Landet ? I Pattaya er der nærmest meget stille og fredeligt ? nogle lister utålmodige rundt Kufferten er pakket og så vil de gerne hjem ?? og der kommer ikke rigtigt nye turister til. Så selv når man kommer Cyklene rundt råber Taxierne vil du ikke hellere køres Frown de har det hårdt.

Webmaster
Én ting er at det kan være et irretationsmoment at måske have problemer med at komme hjem ligeså gnidningsfrit som man kunne ønske sig det og til tiden.

Og det problem er måske endda ved at være løst at dømme ud fra følgende to nyheder:
- TOMME FLY FLYVER UD AF BANGKOK
- DET KRÆVER MINDST EN UGE AT GENSTARTE BANGKOKS LUFTHAVN

Men hvis man tænker rent sikkerhedsmæssigt, så ville jeg/vi ikke betænke os 2 sekunder med at tage af sted hverken til Bangkok eller andre steder i landet pga. den ballade med PAD/Regering som man har hørt om i de senete dage.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Locturian
De eneste der skulle afholde jer var, hvis I ikke kunne leve med de irritationsmomenter der måtte være med ekstra rejsetid grundet ændret lufthavn (med mindre I skal på ferie i Pattaya eller Phuket).

Her i Hua Hin er der heller intet at mærke - overhovedet. Der er heller intet ballade i Bangkok - De eneste steder der sker noget, er de steder hvor der er demonstranter. Og det er lige nu ved lufthavnene i Bangkok og Chiang Mai.

Lad være med at aflyse jeres store tur - Det er oplevelsen værd Smile - Desuden - Der kommer snart en løsning på problemerne her - Det kan ikke vare ved som det er nu...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
De fem
Vi siger tak for de hurtige tilbagemeldinger og går igen i tankeboks - ved stadig ikke om vi skal håbe at flyet mod Bangkok letter eller ej. Vi følger med her på siden og selvfølgelig alle andre steder hvor situationen kommenteres.Smile

Hvis det var mig, der skulle afsted, og jeg havde mulighed for at aflyse, så ville jeg gøre det !

Det er umuligt at forudse, hvad der sker i de næste dage, forhåbentlig sker der ikke noget voldsomt, men vi ved det ikke.

For godt et par år siden, da det sidste militærkup skete, skulle jeg rejse til Thailand, men jeg valgte at udskyde afrejsen indtil jeg så, hvilken vej det gik.

Men det bliver jeres afgørelse, (medmindre lufthavnene vedbliver at være lukket) og jeg kan forstå at det må være svært at aflyse så tæt på afrejsen.

gall
Jeg ville rejse. Vi rejser om en måned, med vores 2årige søn. Vi holder os selvfølgelig fra Dusit, og hvis der er problemer i lokale områder, undgår vi dem. Vi rejste til Thailand én uge efter Tsunamien. UM frarådede indrejse, hvilket vi syntes var totalt latterligt - da der vel ikke kunne ske noget ved at rejse til Chiang Mai. Vi var i Phuket 2 uger efter, og befolkningen var om muligt endnu mere imødekommende end de plejer. Hvis ikke der er for store problemer med transporten, ville vi absolut anbefale at rejse. - desuden. Hvis man holder af Thailand, er det de har brug for nu, omsætning ved turismen, og mulighed for at vise at 3 ud af 4 er uenige i det der nu foregår. De er måske ikke uenige i budskabet, men i måden budskabet bliver formidlet.
Vi rejser hvert år i januar. Og hvert år er der et eller andet galt. Sars, Jordskælv,Fugleinfuenza, flere terrorangreb sydpå, Tsunami. På trods af alt det, har vi altid følt os sikre, og velkommen overalt.
God Tur

manse
Hej

Os der bor her, har ingen problemer med det der sker. Jeg tror heller ikke i vil have det, for undgår man de steder, hvor disse mennesker er, så er alt normalt.

Spring til debat: