Se indlæg|
Jeg har fundet noget nyt i pattaya
|
|
|
Lagt på d. 04/11-2008 16:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jeg har fundet noget helt nyt for mig. Nemlig at den dejlige by pattaya har et floating marked. Se her. http://www.pattay...esent.html Det vil jeg da helt sikkert se, næste gang jeg skal til pattaya og hygge mig. bamsen |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 04/11-2008 16:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så hvis du kommer fra Pattaya Nua kører op til Sukhumvit og drejer til højre så ligger det et stykke ude på venstre hånd. Mener at have set de var ved at bygge det fra et halvt års tid siden da jeg kørte forbi. Redigeret af Berg d. 04/11-2008 16:50 Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 04/11-2008 17:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Her er lige et kort til Floating Market [img]http://i534.photobucket.com/albums/ee345/hondamanden/kort-floading.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af goldwing d. 04/11-2008 17:12 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 04/11-2008 17:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
absolut et kig værd næste gang vi kommer forbi patty, jeg var dog ikke klar over at det fandtes, endnu engang tak bamsen, det er lige før du fortjener kapseln fra en cola zero bamsen
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2008 17:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
De gange vi er koret forbi se det ikke ud til det er åben i nu men hvis det er åben skal jeg tage nogen foto også finde ud af hvordan jeg lægge dem ind. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2008 17:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
De gange vi er koret forbi se det ikke ud til det er åben i nu men hvis det er åben skal jeg tage nogen foto også finde ud af hvordan jeg lægge dem ind. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 04/11-2008 18:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
thaikurt 1 skrev: De gange vi er koret forbi se det ikke ud til det er åben i nu men hvis det er åben skal jeg tage nogen foto også finde ud af hvordan jeg lægge dem ind. web site billederne ser godt nok noget menneske tomme ud, ligner dog rigtige foto´s men teknikken kan meget idag, så hvis thaikurt 1 kommer med en update så er det vist fint. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 05/11-2008 02:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Jeg var som andet sted skrevet i Pattaya de sidste dage. Det var for at fejere Bjarne fra Kronborg han blev jo 50 den gamle ![]() Festen blev holdt i det her omtalte folating market, som faktisk aabnede samme aften 1/11. Omraadet er paa ikke mindere end 96.000 m2, det er/bliver kanon flot, nu skal der bare fyldes op af boder og andet habengut for salg til turister, de vil i fremtiden blive fragtet derud i busser, meningen er at naar foerst de er der kan de ikke komme andrer steder foer bussen koere igen, smart ikke. Man kan leje en af boderene derude. 750.000 Thb betal en gang og du har boden i 15 aar. Ellers noget af en fest 120 Harley ca 400 gaester osv. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 05/11-2008 05:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Var og spise på restaurangen--som også ligger i vandet--for en uges tid siden, og der stod som sagt skiltet, at det åbner den 1/11. Men der bliver nok ikke så meget at kikke på de förste måneder. Det ligger på Sukhumvit Rd, ca i höjde med hvor Jomtien Beach Rd slutter. Ingolf |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 05/11-2008 08:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
ingolf skrev: Var og spise på restaurangen--som også ligger i vandet--for en uges tid siden, og der stod som sagt skiltet, at det åbner den 1/11. Men der bliver nok ikke så meget at kikke på de förste måneder. Det ligger på Sukhumvit Rd, ca i höjde med hvor Jomtien Beach Rd slutter. Ingolf Ja du har helt ret ..........den ligger til venstre ud mod pinacle resort/ ambasador city/Satahip........ Frankie goes to Pattaya |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 05/11-2008 08:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja jeg Cyklede der ud igår. Og det ser spændene ud. Men som andre skriver var der kun 1 Resturant åben. Og alle de boder der skal være var de først ved at fylde i. Jeg forstod at det åbnede helt den.12-11. Der bliver Thai underholdning om aftningen og 2 gange Lør. Søn. Og på den anden side liger Jurassic Garden men der var heller ikke meget liv ?? det er vis et faleret procjekt ?? men så da spændene ud ? Og det er jo muligt det nu får et opsving ?
Redigeret af sank d. 05/11-2008 08:31 |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 01/11-2012 18:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Jeg var ved at falde ned fra stolen,da min kone og nogle vennider vil tage til pty lørdag,men forstår faktisk godt hvorfor da hun fortalte hvad de skulle se og gad vide hvorfor ingen har anbefalet det her. http://www.pattay... |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 01/11-2012 20:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
nåå nyt er det ikke det er ca 2 år siden jeg lå private billeder på pattaya portalens album og der ligger de stadig der er også albums med mange andre seværdighedder fra området klik på forsiden og derefter på fotoalbum
Web: HOJ
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 01/11-2012 22:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
HOJ skrev: nåå nyt er det ikke det er ca 2 år siden jeg lå private billeder på pattaya portalens album og der ligger de stadig der er også albums med mange andre seværdighedder fra området klik på forsiden og derefter på fotoalbum Kun to år siden!!! Den tråd du svare på er fire år gammel
|
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 01/11-2012 23:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
ja men indlæget fre jydetampen er fra idag og ville samtidig henvise til fotoalbumet på pp
Web: HOJ
|
|
|
|
| journalistdk |
Lagt på d. 02/11-2012 01:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Det er da dejligt at nogle stadig kan finde oplevelser i Pattaya. Tænker stadigt tilbage på tiden hvor rejse-bureauerne fyldte byen med turister, indtil Kloge Kuno fra "Red Barnet"`og liegesindede organisationer, udspredte et rygte om at når bare man gik rundt om et hjørne, så sad der en gammel mand med en lille dreng på knæet. Desværre længe efter rygtet, ikke længere var sandt. Men nu er fokus på "Skeptikere" og andre sure pensionister, uanset deres manglende muligheder for at snyde med pensionen. Men det fylder pressen. De skal så også have lov at være her, trods jeg ikke fatter enkeltes store savn af rugbrød og snaps til sildemad'en, men bevares, hver sin smag. Men måske er helbredmæssige årsager deres overvejende argumenter for at opholde sig i det fjerne østen, trods deres hang til det hjemlige køkkens velsignelser. Men man kan alligevel ikke helt glemme Kipling's ord i Mandalay digtet: Jeg er syg af at slide på de skidne fortovs sten, og den fæle Londons støv-regn gør mig træt gennem marv og ben.... Og så kan man måske godt tænke deres tanker----- Jeg selv oplever det samme, uden at være plaget af gigt og andet slemt, men varmen gør godt, mens den den kolde vinter suser over land, i gamle danevang. Trist stadigt, Pattaya burde være fyldt med turister og ikke en gammelmandssamfund af folk som kalder sig "expats" uden virkelig at være det. Der er ikke mange rigtige "expats" i Pattaya, kun sure gamle mænd der brokker sig over at mangle det de savner fra deres hjemland. En rigtig "expat" er en der har forladt sit hjemland for at fortsætte sit erhverv i det fremmde, ikke en pensionist der brokker sig over, hvor de har valgt at tilbringe deres otium. Og så er de sikkert også blevet stoppet for at køre over for rødt eller at køre uden styrthjelm, altid jammer fra dem. Men hvorfor har jeg selv ikke fået samme oplevelser? Expat? -Farang? Hvorfor har jeg aldrig prøvet det, de altid brokker over i Niels Colovs klubs åbne forum? Dem som altid brokker sig, sidder også altid og ser Niels Colov i TV og brokker sig efterfølgende, eller gør nar af ham eller kalder ham øgenavne, men når han viser sig, slikker de ham op og ned af ryggen, for bare at få 5 minutter i hans TV-kanal på deres fødseldag. Kan vi ikke få nogle flere nye glade turister? Nogle af dem der kommer for at få en oplevelse og en dejlig ferie, Pattaya har tabt alt til Phuket. Selv kineserne ser man ikke længere i Pattaya som før, har alle droppet Pattaya trods TAT's forgæves indsats for at fokusere på den nye lufthavns nærvær. Hilsen En slem journalist |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 02/11-2012 08:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja vi er nu meget glade for Pattaya men er kun ½ års turister ? og vi holder ikke ferie men flytter i sommerhus ? og så tager vi på lidt ferie til nabo landene Men nyder stadig byen efter en del år ![]() |
|
|
|
| journalistdk |
Lagt på d. 09/11-2012 01:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
sank skrev: Ja vi er nu meget glade for Pattaya men er kun ½ års turister ? og vi holder ikke ferie men flytter i sommerhus ? og så tager vi på lidt ferie til nabo landene Men nyder stadig byen efter en del år ![]() Ja men har du de problemer? Nogle klager over dem andre har aldig set dom? Har du set? |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/11-2012 04:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Bare en info omkring "Floating Market" Er man i følgeskab med 1 Thai er der gratise for alle Fa-Rang i den gruppe at komme ind, det fandt jeg ud af i Aug i år, da søster og mig var der... Kender ikke prisen, hvis der ikke er en Thai med.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men der var heller ikke meget liv ?? det er vis et faleret procjekt ?? men så da spændene ud ? Og det er jo muligt det nu får et opsving ?