Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Dejligt at se nordjylland også vil være med hvor det er sjovt.
Jeg har længe efterlyst thaiforeninger i nordjylland, så det var en dejlig overraskelse da jeg fandt jeres side.
Håber jeg når at få billet til jeres fest d. 22 nov, men regner også med at deltage i festen i Århus d. 29 nov.
Vi ses i thaiboxen i Danmarksgade i Aalborg, det sted kan anbefales, god mad, rent, god og hyggelig betjening, kan på det varmeste anbefales.
der er du allerede for sent ude alle billetter er væk. men mail lige til mig på mon så vi ikker finder ud af noget hvis det
ikke drejer sig om en hel gruppe der vil på besøg. Vi blev også meget overasket over hvor hurtigt biletterne var væk men det er vores første
loykrathong fest og var lidt forsigtig med at få lejet et for dyrt lokale og det er forsent i disse julefrokost tider at prøve at booke et større lokale
og også en prøve på hvordan man takler alle de praktiske problemer, jeg kan afsløre at Gøj fra Thaiboxen har lovet at hjælpe med madlavningen