Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Tandlæger
 Udskriv debat
Tandlæge i BKK
Boes
Nogen som har erfaringer med denne klinik:

www.bangkokdental...

157 Ratchadipisek Rd. Din Daeng
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

jpo
bangkokdental kan jeg kun anbefale har faaet lavet taander for de foeste 45.000 kr meget tilfreds,
bare skriv en mail og bestil tid.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Lung Yao
JPO "Guldtand",

45.000KR = 263.250 Baht Shock Shock Shock

Har du mon fået implantater i hele munden Wink Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 26/10-2008 10:20
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jpo
naa kun 2 implantet men ogsaa broer og kroner og andet,
det tog hele 6 dage, og efter 8 maaneder hvor implantet sad i kaaben, skulle jeg ned og have sat kronerne paa implantet det tog 3 dage.
men jeg var ikke foreberedt paa at det blev saa meget,
man skulle betale for hver dag efter behandling.
jeg synes de er dygtige men lidt dyrer end andre i thailand.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Boes
jpo:
Du er sikker på at det er samme sted ? Der findes adskillelige kliniker med næsten samme navn .... Deres prisliste virker helt OK - Næsten 1/3 af hvad det koster på Phuket International Hospital for samme indgreb - og 1/5 af danske priser....Wink
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: