Se indlæg|
Internet Café eller hotel med ADSL "long-time"
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 08/04-2005 17:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Er der nogle som kender nogle gode internet-caféer eller (ikke dyre) hoteller hvor man kan få en god deal på internet/IP-telefoni? Jeg spørger fordi jeg i perioder kan arbejde fra Thailand og bare skal bruge en ADSL forbindelse (f.eks. i 2 uger). Mit spørgsmål gælder Pattaya/Jomtien området. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 19/06-2005 16:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Er der nogle som har "benyttet" sig af dette tilbud : FREE broadband internet usage at IT Complex Samui. Just show your booking number and identification and you can use Internet for free during your stay at the Web Sawadee Internet Cafe. -Broadband Internet PCs with modern LCD Flat-screens, Printers, Scanners, -CD-RW/DVD-burner, Multi-card-reader, USB-Connectors, -Laptop/Notebook stations with LAN and/or wireless access (2mbps speed), -Stabilized UPS with world-power outlets, 220V & 110V. -Outdoor wireless connection available 24/7 (100m radius) -Digital Photo Printer - connect your SD-card, SmartMedia, XD-picture Card, ComapctFlash, MemoryStick or mobile phone and print the picture direct at our photo-lab-station (Printpix). Of course you can also "unload" your camera and burn a CD... And all that in an air-conditioned environment and with a fresh brewed coffee. http://samui.sawa... M.v.h.,M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/06-2005 20:41
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Det helt nyt, jeg var forbi i marts måned i år og da var det ikke åbnet. Men på Samui er prisen på 1 baht pr. min. meget normal. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 20/06-2005 10:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej Falang Yao - på hvilket hotel havde de dette tilbud så man kunne få gratis internet? Hvis bare internetcaféen havde åbent til midnat, så ville det lige være noget for mig. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 20/06-2005 10:52
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Internet priserne uden for tourist strogene ligger paa ca 25 Baht i timen og for high speed ca 60 til 100 Baht i timen. Har du et modem kan du prove ved TRUE. De tilbyder pre-paid highspeed til 25 Satang i minittet. Et kort koster ca 700 Baht. Kan koebes i 7-11 og i alle orange og TRUE butikker. Det krever selvfoelgeligt afgang til telefon.Hvordan det virker ved jeg ikke, har aldrig proevet det og kender ingen der har. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.