Se indlæg
 Udskriv debat
Er blevet opereret 3mdr. før afrejse
Anonym Bruger
Er der nogen der kender noget forsikringsselskab
der vil forsikre en hvis mand er blevet opereret inden for 6 mdr. før afrejsen til Thailand, jeg har hørt noget om et selvskab i England????

Mvh Michael

ingolf

Er du ikke forsikret igennem din indboforsikring?

Ingolf

huratho
Hej
Jeg mener IHI gør det, men det er dyrt.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

ingolf

Her er måske noget du kan bruge!!

http://scan-siam....pageid=382

http://www.insura.../index.htm

Ingolf

Anonym Bruger
Jeg kan vel ikke forsikre mig i et thailandsk forsikringsselvskab, når jeg rejser fra Danmark til Thailand? og hvis det kan lade sig gøre, hvor sikkeret er det så ?

Håber der er nogen med noget erfaring?

Mange hilsner fra Michael Andersen

kro90
Hej Michael
Det bedste svar vil nok være at du skal kontakte dit nuværende selskab og hører hvordan de vil dække dig.
Jeg er selv i TRYG og har sakset lidt i Trygs forsikringsbetingelser, og de dækker når der har været en stabil tilstand i 2 måneder:
http://tryg.dk/ne...gelser.pdf
i afsnit 3.1

Kim

sank
Shock ADVARSEL Angry Pas på med Forsikring i Codan ? sørg for alt er SKRIFTLIGT og med NAVNS af personen der har lovet guld og grønne skove Sad Sad

Jake
Kommer an på sygdommen. Om ikke andet med en eksklusion af sygdommen. Prøv www.nhcglobal.com - Europæiske Rejseforsikrings internationale sygeforsikring

Boes
Michal,
Meget kommer an på din alder og dine predisponerende sygdomme. Der er nok ingen forsikringsselskaber som dækker sygdomme som kan bryde ud i lys lue mens du er i orienten. JO - de kan dække - men det koster skjorten....
BUPA - Bangkok er et godt tips - der kan du uafhængigt af alting tegne en meget favorabel forsikring. Gør et Google-søg på BUPA bangkok
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

sank
PfftAngry Pas på Codan Angry Konen have ringet og spurgt om Rejseforsikringe dækker 45 dage og man så kan forlænge vidre i andet selskab de sagde ja. For at være sikker ringede hun til Forsikrings oplysning og de sagde naturligvis kan du det. Så vi forlænger hos IHI. Fruen vælter med sin Cykel og må på hospital. Så siger Codan nej nej rejsen er mere end 45 dage så nej Pfft Ok siger hun til dem men så har jeg en ulykkeds forsikring hos jer så må det jo være den ? Sad næ næ den dækker skam kun for varig men. ??? konen er over 70 Angry heldigvis kan vi da betale selv da det ikke er alvorligt. Og ringer hjem til Ihi de forlænger omgående huraeSmile Sagen er anket og håber Codan får skrevet tingene tydeligt.
Har haft IHI i flere år og været meget tilfreds med dem muligvis lidt dyre men ok aldrig problemer Grin og de samarbejder med Bupa.

Boes
Sank:
Ja IHI er dyre - prøv lige atsammenligne med BUPA Bangkok - ca 1/4 af premien for det samme produkt....
Ja- de samarbejder - men vidt forskellige priser.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: