Se indlæg|
Er blevet opereret 3mdr. før afrejse
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/09-2008 20:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen der kender noget forsikringsselskab der vil forsikre en hvis mand er blevet opereret inden for 6 mdr. før afrejsen til Thailand, jeg har hørt noget om et selvskab i England???? Mvh Michael |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/09-2008 22:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Er du ikke forsikret igennem din indboforsikring? Ingolf |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/09-2008 01:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg mener IHI gør det, men det er dyrt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 29/09-2008 07:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Her er måske noget du kan bruge!! http://scan-siam....pageid=382 http://www.insura.../index.htm Ingolf |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/09-2008 10:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jeg kan vel ikke forsikre mig i et thailandsk forsikringsselvskab, når jeg rejser fra Danmark til Thailand? og hvis det kan lade sig gøre, hvor sikkeret er det så ? Håber der er nogen med noget erfaring? Mange hilsner fra Michael Andersen |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 29/09-2008 12:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Michael Det bedste svar vil nok være at du skal kontakte dit nuværende selskab og hører hvordan de vil dække dig. Jeg er selv i TRYG og har sakset lidt i Trygs forsikringsbetingelser, og de dækker når der har været en stabil tilstand i 2 måneder: http://tryg.dk/ne...gelser.pdf i afsnit 3.1 Kim
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 15/10-2008 18:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
ADVARSEL Pas på med Forsikring i Codan ? sørg for alt er SKRIFTLIGT og med NAVNS af personen der har lovet guld og grønne skove |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 15/10-2008 18:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Kommer an på sygdommen. Om ikke andet med en eksklusion af sygdommen. Prøv www.nhcglobal.com - Europæiske Rejseforsikrings internationale sygeforsikring |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 26/10-2008 12:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Michal, Meget kommer an på din alder og dine predisponerende sygdomme. Der er nok ingen forsikringsselskaber som dækker sygdomme som kan bryde ud i lys lue mens du er i orienten. JO - de kan dække - men det koster skjorten.... BUPA - Bangkok er et godt tips - der kan du uafhængigt af alting tegne en meget favorabel forsikring. Gør et Google-søg på BUPA bangkok "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/10-2008 13:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
![]() Pas på Codan Konen have ringet og spurgt om Rejseforsikringe dækker 45 dage og man så kan forlænge vidre i andet selskab de sagde ja. For at være sikker ringede hun til Forsikrings oplysning og de sagde naturligvis kan du det. Så vi forlænger hos IHI. Fruen vælter med sin Cykel og må på hospital. Så siger Codan nej nej rejsen er mere end 45 dage så nej Ok siger hun til dem men så har jeg en ulykkeds forsikring hos jer så må det jo være den ? næ næ den dækker skam kun for varig men. ??? konen er over 70 heldigvis kan vi da betale selv da det ikke er alvorligt. Og ringer hjem til Ihi de forlænger omgående hurae Sagen er anket og håber Codan får skrevet tingene tydeligt. Har haft IHI i flere år og været meget tilfreds med dem muligvis lidt dyre men ok aldrig problemer og de samarbejder med Bupa. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 26/10-2008 14:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Sank: Ja IHI er dyre - prøv lige atsammenligne med BUPA Bangkok - ca 1/4 af premien for det samme produkt.... Ja- de samarbejder - men vidt forskellige priser. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ADVARSEL
Pas på med Forsikring i Codan ? sørg for alt er SKRIFTLIGT og med NAVNS af personen der har lovet guld og grønne skove

Sagen er anket og håber Codan får skrevet tingene tydeligt.
og de samarbejder med Bupa.