Se indlæg|
Jeg har fået tilbud forsikring
|
|
| manse |
Lagt på d. 26/08-2008 10:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Hej alle Ja jeg er sgu ikke så god i dette med alle disse forsikringer, specielt når man som jeg er blevet rigtig gammel over 60... ingen vil tage vare og hvis de vil er det enormt dyrt, men jeg har fået mange tilbud fra 120.000.- bath om året og så det følgende for 36.000.- bath og dette er jo et stort spænd med hensyn til penge. Tilbud er som følger og hvis der er nogle der er eksperter på området vil jeg sige tak hvis de gider svare: In-Patient Hospital Benefits Are payable and board and nursing service fee per day (maximum 120 days including 7 days in the ICU) Room and board and nursing fee per day 3.000.- bath ICU room per day (Max 7 days) 6.000.- bath Other hospital expenses 42.000.- bath Surgeon and procedure fee 210.000.- bath Operarting theatre and surgery equipment fee 21.000.- bath Anesthetist fee 21.000.- bath Diagnostic radiology an lab investigation for outpatient 21.000.- bath Doctor fee per day (max 120 days) 1.800.- bath Emergency medical fee (due to accident) 12.000.- MAXIMUM REIMBURSEMENT PER ADMISSION 780.000.- BATH Pris 36.095.- Bath per år. Er denne pris okay for en gammel mand på 60 og nogle måneder. Jeg har fravalgt outpasieent fordi jeg ved hvad det koster, og dette vil jeg betale selv. Manse |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 26/08-2008 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Har du prøvet http://www.bupath... ? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/08-2008 11:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Manse, det lyder nøjagtig som den jeg har, den blev tegnet mellem mit 65. og 66. år i et dengang engelsk selskab, I dag har de flyttet den til Bupa. Betaler også lige omkring 35.000 for samme dækning. Så mener at du kan bevare roen og troen. Skeptikeren |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 26/08-2008 11:06
|
|
Ja det har jeg, men glem ikke at jeg er 60 og nogle måneder, hvorfor prisen ændre sig drastisk, så det jeg har nævnt er faktisk det billigste jeg har fået indtil nu og det er fra AYUDHYA og ALLIANZ. Bupa Thailand hvis jeg lige husker rigtigt vil have 65.000.- bath for det samme. |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 26/08-2008 12:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Manse og Skeptikeren! Hvor længe løber så disse forsikringer? - Jeg selv tegnede forsikring hos Bupa, men har fået besked på, at forsikringen ophører når jeg fylder 70, da jeg var fyldt 60 på tegningstidspunktet... Min årlige præmie er på ca. 28.000 bath - jeg har haft brug for forsikringen 2 gange, og der har ikke været noget vrøvl med refundering af hospitalsudgifter, som man selv i første omgang skal udrede... |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 26/08-2008 12:51
|
|
Hej Nielsen Vi taler om dæknigsgraden... beløbet for hvad de dækker i tilfælde af sygdom. Hvis din dækning er den samme med 780.000.- bath dækning, ja så er den billig. Det var ikke det samme jeg fik. Jeg har fået at vide, at den jeg måske tegner dækker mit liv ud om det er 70 eller mere. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/10-2008 13:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Prøv at se på www.scan-siam.com de har noget om forsikring. Jeg er kun ½ thailænder ove 70 så jeg er forsikret hos IHI dk. mener ca 850 kr. pr. md. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 27/10-2008 00:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Ja, at tegne en sygeforsikring når man bor i Thailand er lidt af en jungle. Priserne og dækningen variere meget og det gør også hvor længe forsikringen kan vare. Da jeg skulle tegne en forsikring for 2 år siden, startede jeg med IHI, danmark men de viste sig siden at være mere end dobbelt så dyre som dem jeg valgte og de er heller ikke billige. Jeg bor på Phuket og brugte et forsikringsmægler firma til at rådgive mig og det er jeg godt tilfreds med, dette firma hedder PCD og har kontorer i Pattaya og Phuket. Forsikringen er tegnet i IAG og dækker også worldwide excl. USA og jeg er dækket for THB 34.000.000.- pr år, det er deres standard forsikring. Min præmie var sidste gang da jeg betalte i marts THB 89.634,- årligt, jeg er nu 62 år, forsikringen dækker livet ud hvis jeg betaler hvert år. Jeg har ingen selvrisiko eller egen dækning. Min forsikring dækker kun ved indlæggelse, men desuden har jeg tegnet en ulykkes forsikring i et andet selskab, den koster ca. THB 2.500,- årligt. Den dækker ved ulykkestilfælde og den har jeg haft brug for ved et MC uheld, for at blive behandlet på skadestue og hos lægen. Begge forsikringer er der dødsfalds- og invaliditetsdækning på. Hvis man bliver rigtig syg eller kommer meget til skade, så kan det koste flere mill. THB i hospitalsregning, så derfor valgte jeg den jeg gjorde i det håb at jeg har råd til den livet ud. Conrad |
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 27/10-2008 07:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej Conrad.... Måske du kunne oplyse navnet på det forsikringsselskab hvor du har tegnet en ulykkesforsikring til 2.500,- Baht?? Mvh Brasmus |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 28/10-2008 01:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Brasmus, Forsikringsselskabet hedder ACE Insurance og jeg tegnede den hos den forsikringsmægler jeg nævnte tidligere, så hvis du bor i nærheden af Phuket, så hedder mægleren Eric Dohlon, mobil 0896493012 og han bor i Phuket Town. Conrad |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.