Se indlæg
 Udskriv debat
På Thaibar i Danmark.
Thorleif
Jeg har ladet mig fortælle at Thaipiger på danske thaibarer "ruller" fulde danske mænd med for mange penge, ofte sidst på måneden når løn er blivet udbetalt og nogle skal ud og spille verdensmænd for en aften. Derfor: Er det sandt og hvordan foregår det i praksis? Hvilke tricks anvendes?

Er lidt nysgerrig fordi jeg har hørt at det kan dreje sig om ganske mange penge.

mr tirak
Nå ja nu har vi jo konstateret at Thaierene lyver mere, så er det vel logisk at de også stjæler mere.
og ja paven går med en sjov hat.

hvis jeg selv ville rulles ville jeg nok heller gå på kakadue.

Mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Thorleif
mr tirak skrev:
Nå ja nu har vi jo konstateret at Thaierene lyver mere, så er det vel logisk at de også stjæler mere.

Mr tirak

Alvorligt set er Danmark nok mere et "tag-selv-bord" for en Thai end Thailand er. Så mon ikke vi skal finde en lidt anden målestok frem når man ser på Thaier i DK sammenlignet med thaier i Thailand? Hørte fornyligt at henved 10000 thaier passerer gennem København hvert år. Sjovt du nævner at stjæle. Så fakstisk en thaikvinde stjæle fra en fulderik "point-blank" igår.Smile Nogle af pengene gik til bar-ejeren for at holde kæft.Smile

swed
Rigtig spændende steder du kommer, og hvorfor passere 10000 thaier igenem KBH?. og du syntes at det er sjovt at mr tirak nævner "at stjæle", det er sku dig selv der gør detSmile
Swed

pdrhan
Tror da I skulle overveje det Thai selskab i er kommet i , hvis det er jeres opfattelse....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Saendaeng
Hvis du har hoert saadan om thaierne , saa spekulere ikke mere paa det.
Men kan vi ikke snart faa nogle der spoerger om hvorfor thaierne er saadan et rart folkefaerd.
Er sgu egentlig traet af dumme spoergsmaal om de stjaeler mere eller lyver mere , samt spiser mere.
Aaben selv oejene og se hvad du ser, og hvis du ikke kan lide hvad du ser , saa kig et andet sted hen.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
swed
saendaeng skrev:
Hvis du har hoert saadan om thaierne , saa spekulere ikke mere paa det.
Men kan vi ikke snart faa nogle der spoerger om hvorfor thaierne er saadan et rart folkefaerd.
Er sgu egentlig traet af dumme spoergsmaal om de stjaeler mere eller lyver mere , samt spiser mere.
Aaben selv oejene og se hvad du ser, og hvis du ikke kan lide hvad du ser , saa kig et andet sted hen.

det har du ret i, det er meget ofte negativ snak om thaier , selv har jeg kun gode oplevelse med thailænder, og har en masse venner og en utrolig gæstfri familie i thailand, samt jordens dejligste kone som mærklig nok også er thai
Swed

claus31130
Man kan hvis man har fået en del sprut indenfor vesten blive rullet på alle værtshuse.....uanset hvor i verden eller hvem der arbejder der
Så om thaier stjæler mere end andre tror jeg ikke....
Personligt har jeg mest mødt den type thaier som SWED omtaler her i tråden....
Som Saendaeng siger , hvis man er utilfreds med thaier og thailand,mon ikke man så skulle vende sine øjne mod et andet folk og land
Kom nu med det positive,det kan sku da ikke være negative oplevelser i har alle sammen

Claus

http://www.cs-web.in.th/
maik
Har aldrig oplevet thaier her i Danmark, som stjal - heller ikke når jeg har været i byen med dem. Til gengæld har jeg oplevet farang i Thailand, som ikke kunne kende forskel på sit eget og andres.

Maik

http://www.maikjensen.dk
dutling68
Thorleif skrev:
mr tirak skrev:

Mr tirak

Alvorligt set er Danmark nok mere et "tag-selv-bord" for en Thai end Thailand er. Så mon ikke vi skal finde en lidt anden målestok frem når man ser på Thaier i DK sammenlignet med thaier i Thailand? Hørte fornyligt at henved 10000 thaier passerer gennem København hvert år. Sjovt du nævner at stjæle. Så fakstisk en thaikvinde stjæle fra en fulderik "point-blank" igår.Smile Nogle af pengene gik til bar-ejeren for at holde kæft.Smile

gjorde du noget da du saa personen som rullet ham...hvis du ikke gjorde det saa er du vel ikke bedre selv Shock
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kro90
Mr. Tirak Skrev

Mr tirak

Hvorfor nu bringe Paven og religion ind i sagen om tyveri ??

Har selv været sammen med en del Thai'er både i DK og TH. men har ALDRIG oplevet at en Thai har stjålet, men ved dog, at min bror, har fået taget penge fra en bankbox på et hotel i BKK, men ja har selv fået tømt en fl. Gammel Dansk i Stockholm, Græder ikke over spildt mælk, men manglende Gl. Dansk, det er s.. bare for meget. De svensker, de sku ha, sku de.....

Kim

Thorleif
dutling68 skrev:
Thorleif skrev:
mr tirak skrev:

Mr tirak

gjorde du noget da du saa personen som rullet ham...hvis du ikke gjorde det saa er du vel ikke bedre selv Shock

Du har fuldstændig ret. Man bør gøre noget i sådan en situation, men husk manden der blev snydt/bestjålet var meget fuld og der var tydeligvis et samarbejde mellem baren og Thai-barpigen som tog pengene. Resultat: Mit vidne mod barens vidneudsagn. Hvem tror du politiet tror på? Jeg følte ikke der var noget jeg kunne gøre andet end at sørge for at manden der blev bestjålet fandt sig et andet sted. Det lykkedes da også prompte.

Thorleif
Tråden er kommet lidt til at handle om at stjæle. Det var nu ikke lige det jeg havde tænkt mig. Derfor kom jeg anførelsestegn omkring "rulle". Min oprindelige tanke gik mere på om nogen kendte til mere spidsfindige metoder til at lokke penge ud af verdensmænd. Læste lige "A thai bargirls 10 commandments". Der får man lidt at vide om hvilke teknikker der benyttes.

kro90
Hej Thorleif
Går ud fra at det var disse 10 du har læst

http://www.phuket...argirl.htm

Kim

Thorleif
kro90 skrev:
Hej Thorleif
Går ud fra at det var disse 10 du har læst

http://www.phuket...argirl.htm

Hej Kro90
Ja! Dem kender jeg godt. Men der findes også nogle meget mere detaljerede. Vil lige prøve at se om jeg kan finde et link til dem.

Spring til debat: