Se indlæg|
Lejlighed, Bangkok.
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2008 11:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lejlighed i Bangkok nord udlejes. Ejendommen er ny, under 2 år gammel, og ligger for enden af en blind vej. Kvarteret er et roligt villakvarter i bydelen Phong Phet, ikke langt fra Bang Khen jernbanestation. Der er 300 meter til nærmeste indkøbscenter "Pantip", Ngam Wong Wan Road, og 600 meter til "The Mall", ligeledes indkøbscenter, med badeland på toppen. Lejligheden ligger på 7 sal ( øverste etage ) og består af køkken/alrum, stue, soveværelse samt badeværelse, ialt 52 kvm. 24 timers sikkerhedsvagt, hyggeligt socialt samvær i gården. Der bor 4 englændere, en franskmand ( taler flydende engelsk ) og en dansker i ejendommen. Lejen er 5.900,- Bath pr. måned plus internt 350 Bath plus el og vand. Inkluderet i lejen fællesantenne,a. 60 kanaler. Depositum 2 måneders leje. Med små-busser eller taxi, begge via motorvej, kan Sukumvit, MBK, eller hovedbanegården ( Hua Lampong ), nås på under ½ time, ( taxi 120 Bath plus motorvej 50 Bath, små-busser 30 Bath ) Taxi til Chao Praya floden koster 70 Bath ( Pier Nonthaburi, endestation for vandbusserne til centrum ). Mo Chit bus-terminal ca. 70 Bath i taxi. Der skal betales 35.000,- Bath for mine forbedringer ( Skandinavisk køkken ), dette er grunden til at jeg har fået lov til at finde en ny lejer selv. Du får naturligvis lejekontrakt direkte med udlejer. Fremvises efter aftale, evt. tlf. 087 07 06 193. Venligst. ABEKATTEN |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 19/07-2008 13:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Har du nogle billeder af den? Er der swimmingpool? Redigeret af pdrhan d. 19/07-2008 13:31 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2008 23:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er ikke swimmingpool, men et årskort for 2 til det vandland man kan se fra lejligheden koster 300 Bath. Hvis du PBër din email, skal jeg sende fotos. |
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 20/07-2008 09:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Hi.ABEKATTEN Det lyder fint med den lejlighed, hvis jeg PB`er kan man vel også få et kig, på forhånd tak ![]()
13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.