Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej.
Jeg skal til august til Hua Hin og vil forsøge at komme nogle dage til Burma.Mine spørgsmål som jeg håber at få hjælp med er.
Kan jeg komme med tog fra Hua Hin til Ranong (det skulle være en grænseovergang til Victoria Point i Burma)? Hvordan er grænseovergangen der (under normale forhold) ? Skal man sejle fra Ranong for at komme til Victoria Point ? Har I evt. andre tips da jeg kun er i startfacen af planlægningen.
På forhånd tak. hilsen Preben
Kære Preben jeg syndes at du kulde Google lidt på Burma så finder du ud af at der kun er et land der er værre en Burma når det drejer sig om menneskerettigheder og det er Somalia
Det er så det du vil støtte ved at rejse ind i landet med din udenlandsk valuta som militærdiktaturet så hort mangler ?
Uden dette skal være debat om Burma (der kan også kun være een mening) så vil jeg lige oplyse om at jeg er medl. af Amnesti Int..
og har rejst en del i diktatur stater og talt med befolkningen om levevilkår i demokrati-og bor så vidt muligt hos lokalbefolkningen.
Jeg har undersøgt meget med Burma på nettet (Dansk Burma Komite
m.m.).Jeg tror mere at en rejse fra mig til Burma bliver en støtte til demokratiet end diktaturet-selvfølgelig på meget lille plan.
hilsen preben
der er også en grænseovergang i MAE SOT, men det er kun visum til ind og ud samme dag, har du planer om flere dage i burma skal du søge visum hjemmefra, og så skal du ankomme til landet via en lufthavn
Du kan ikke tage direkte på tværs fra Hua Hin til Burma.
Der er en landgrænseovergang ved Mae Sai i Nordthailand, der kan bruges.
Ellers er der kun mulighed via luftvejen.
Det er forkert hvad du skriver! Hvis man søger på dansk-thai burde locturians opskrift på visarun komme frem!
Husk at få visum til Burma hjemmefra, for du kan kun få dagsvisum når du stiller ved grænsen.
vh
Kender da et rejsebureau i BKK der arrangerede ture til Burma før, måske de gør det endnu. " Ben Adisti Co. ltd." Tel: +66 2 663 4512-4 Måske de kan hjælpe!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage