Se indlæg|
Thai pige fra landet søger kæreste/ægtemand
|
|
| km |
Lagt på d. 25/07-2004 18:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Min kone har en sød og hårdt arbejdende ( på en frabrik) barndomsvenninde på 24, som gerne vil møde en mand - gerne fra kbh. området. Du skal mene det virkelig seriøst (ægteskab hvis I har noget til fælles er et must), og du skal opfylde udlændingestyrelsens krav m.h.t økonomien, boligforhold og alder. Hvis du er interesseret, så send en beskrivelse af dig selv (gerne med et billede), samt dine forventninger med et forhold (hvad du kan byde, og hvad du forventer). Håber at høre fra dig Redigeret af km d. 29/08-2004 10:20 |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 28/09-2004 08:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Alix Marc & Frue / kalamark Hvad mener du med ”økonomiske krav m.m.” ?????? Er det de 50-100.000 thb. som din kone skal have for ulejligheden du mener ?????? Rasmus Redigeret af Rasmus d. 28/09-2004 08:11 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 28/09-2004 17:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
lige for de nye kalmark har tidligere skabt kontakt for så senere at lade sin kone forlange penge af pigen i thailand for kontakten |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 15/11-2004 17:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Til skræk og advarsel!!! Er du ny her i forumet og synes at Kalamark's tilbud lyder lokkende skal du lige læse under "Debatforum/Diverse andet/Kontakt/Pas på løse kontakter" og er du ikke allerede advaret/afskrækket må du forsætte med " Usmageligt!" M.v.h., M. Rasmussen ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 15/11-2004 17:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Alternativet skulle være at Kim/Webmaster fjerner/blacklister ovennævnte emne/medlem, da vi er flere her i forumet som mener at Kalamark's og konens opførsel ikke er forenelig med sitet ånde :at hjælpe andre og ikke at udnytte dem. M.v.h., M. Rasmussen ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/11-2004 18:34
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ja, jeg har faktisk overvejet at "låse" for at der kommer flere at den type indlæg fra Kalamark, men jeg har i sidste ende valgt ikke at gøre det da de indlæg er af ældre dato og fra før det kom frem at der var en bagtanke på disse "tilbud". Og med de tråde der omhandler emnet efter afsløringen, så er det vel meget godt at bibeholde de oprindelige tråde - så man kan se hele historien/udviklingen. Desuden er jeg generalt imod censur af enhver art, samt det faktum at Kalamark nok ikke er det medlem som besøger Dansk Thai Website allermest mere. Se venligst Kalamark's profil for det seneste besøg på: http://www.dansk-...user_id=42 Jeg ved ikke om Kalamark og frue udfolder sine forretninger andre steder end her, og derfor finder jeg det vigtigt at bibeholde de negative tråde også, i tilfælde af at der skulle være et nyt offer et sted der ude som laver en lille søgning på nettet. Jeg har som sådan ikke noget imod at indlæg her på siden kan være med til at skabe en kontakt mellem nogle mennesker som ellers aldrig ville være kommet i kontakt med hinanden - men jeg er dyb modstander af at udnytte andre mennesker - som det åbenbart er sket i dette tilfælde
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2004 20:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser falang Ja men kalajoke kan jo bare gemme sig under et andet navn og så kanhan lokke andre med det tilbud, Så det bedste ville nok være at få hans rigtige navn på bordet så folk ved hvem de har med at gøre så har ghan mere svært ved at lyve ovefor folk som så kommer herind og kigger bamsen --- falang yao skrev: Til skræk og advarsel!!! Er du ny her i forumet og synes at Kalamark's tilbud lyder lokkende skal du lige læse under "Debatforum/Diverse andet/Kontakt/Pas på løse kontakter" og er du ikke allerede advaret/afskrækket må du forsætte med " Usmageligt!" M.v.h., M. Rasmussen ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/11-2004 21:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Det er ikke svært at finde ud af hvem han er, jeg lavede for sjov skyld en søgning på [url]www.kraks.dk[/url] på navnet der er nævnt i starten af denne tråd. Men jeg vil give Kim ret i at det er en dårlig ide at slette tråden, alle nye brugere kan have stor gavn af at læse denne tråd, og se at der også er brådne kar blandt danskere. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 16/11-2004 07:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
kan ingen hjælpe nye seriøse mænd med at finde en sød thai pige uden det skal koste dem 100.000 bath ?????![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 16/11-2004 15:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
.
Redigeret af MisterM d. 01/02-2005 08:18 |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2004 15:35
|
|
Davser Ja jeg ville også gerne hjælpe en mand,men jeg vil lære ham at kende først.så jegvar siokker på at han var reel og ville behandle hende ordentligt bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2004 16:32
|
|
Ja helt rigtigt bamse, der er nemlig mange danske mænd eller for den sags skyld også udenlanske mænd der behandler deres thai piger som, ja undskyld ordet lort. Har lige været hjemme og besøge en kammerat der er thai gift, og der hvor de bor er der en der har fået en thaipige herop for anden gang, jeg fatter ikke hvordan han har fået opholdstilladelse til nummer 2 for efter hvad jeg forstod behandlede han også den første som lort. Men hende her han har nu er gravid i 4. måned og hun har kun været heri dk 1 måned, men alligevel er hun som regel altid alene hjemme og hun kommer aldrig med ham ud kun hvis det er til familie. Derfor fryder det mig lidt at hun har givet ham en telefon regning på 7000 kr. hold kæft jeg jeg synes han har godt af det. Sorry for mit sprog |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.