Se indlæg
 Udskriv debat
udlæningestyrelsen
waree
har lige sendt brev med garatierklæring til US.
er der nogen som ved hvordan proceduren er fra nu. hvor lang tid det tager. skal hun ind på Ambassaden igen vedr, visumet.? forsikring flybillet etc.
vh. Waree

quickmouse
waree skrev:
har lige sendt brev med garatierklæring til US.
er der nogen som ved hvordan proceduren er fra nu. hvor lang tid det tager. skal hun ind på Ambassaden igen vedr, visumet.? forsikring flybillet etc.
vh. Waree

ambasaden modtager grønt lys fra us.
derefter kontakter ambasaden vedkommende (normal praksis).

( jeg går ud fra at du har også garanteret for hendes økonomiske ophold )

ja, ambasaden skal se dokumentation for : flybillet (retur rejse), rejsesygeforsikring,

der efter er det bare med at komme nordpå til dejlige forårs danmark Wink .
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Thai madsen
Hejsa Waree.

Hvor lang tid gik der fra din vendinde var på ambasaden, til du modtog papirer vedr. Økonomisk garanti osv??? Min Kæreste var på ambasaden d. 20/3-2008, så jeg går selv og tripper lidt. Du ved, det kan sku næsten ikke gå hurtigt nok når man går og glæder sig Smile...

Mvh. Madsen

Clunse
For mit vedkommende gik der 7 uger efter hun havde været på ambassaden til jeg fik papirer fra US.

Jeg indsendte papirerne (garanti og alle mulige andre ting) forrige mandag - men ambassaden har ikke kontaktet hende endnu. Hvad erfaringerne omkring hvor langt et tidsrum, der er mellem US afgørelse og ambassaden kontakter ansøgeren?

waree
vi var på ambassaden i bangkok 27-03-2008-
papirerne er sendt email fra us 22-04-2008 har talt med dem i dag men det fik jeg ikke noget ud af.Angryer der en som har været gennem møllen og gider at skrive om forløbet vedr, ambassadebesøget igen for wareeWink

Thai madsen
Det kan undre mig at du har været på ambasaden 27-3, og jeg den 20-3. Jeg burde ha en uges forspring i forhold til dig, men jeg har intet hørt Angry...

Ahrendt
Se evt. mit svar i anden tråd, hvor jeg gennemgår det forløb vi lige har været igennem,

http://www.dansk-...5429#60658

kim07
Hej har lige sendt min kærste tilbage efter 3 mdr. her i Danmark den 12/4 var på ambasaden og melde at hun var tilbage i Thailand den 18/4 og fik en tid til at søge ny visum den 22/4 så det er gjort men det haster jo ikke kan jo først komme igen i juli, men det virker meget tilfældig med de tider på ambasaden

Spring til debat: