Se indlæg
 Udskriv debat
Hej med jer alle her på DTW
Woo
Smile det ser ud til at i har en rigtig hyggelig hjemmeside.
jeg faldt sku lige over et indlæg, da jeg var på nettet, hmm om gamle mænd og unge thaipiger, først og fremmest skal det siges, at det da også findes, altså gamle mænd og unge thaipiger men hvad så??? ja det giver da en debat og mange der ikke ved bedre kan jo kun spørge, (nyskærighed eller uvidenhed) begge dele går i bund og grung i samme retning, mangel på viden.
jeg bor nu på anden år, her i thailand lækkert land og ikke så koldt som hjemme i dk, arbejder her sammen med andre danskere og udlændinge som nu bor her, ja jeg har selvfølgelig også masser af thaier i min vennekreds, så alt i alt ville jeg ikke bytte med det jeg havde der hjemme og dog jeg tænker da nogle gange på skandinaviske blondiner, men de er sku ikke bedre end andre piger, nej såmen og slet ikke i forhold til thaipiger, (det skal så lige siges at jeg har prøvet lidt af hvert, sort, hvid og rødhåret, unge som gamle. min egen alder 40 og min thai kone 30, vi har det sku godt og det støder mig overhovedet ikke, så det må jo bero på misundelse, jeg har skam da undt af de mindre begavede mennesker der ikke kan få så god en tilværelse som jeg, men jeg kan ikke frelse dem, sådan er verden så ulige fordelt, i dyrverdenen er det den største og stærkeste buk der får æren af at vidergive afkom og det gælder såmen også for menneskene, nogle er født vinnere og andre født tabere.

rigtig mange hilsner til jer alle Woo

yeya
Det var sku et maerkeligt indlaeg. Men fred vaere med det.
Ha' et fortsat godt liv......
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
claus31130
tjae....må give dig ret der yeya,,,,mærkeligt indlæg......

Men velkommen til siden Woo...

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Thai madsen
Hejsa.
Sagt uden at snerre på nogen måde ;-)... Hvorfor skal i absolut lige kommentere om vedkommende´s indlæg falder i jeres smag eller ej??? Det er da ikke fedt for en person som selv syntes at hans indlæg er relavant. Det kunne jo være at det bare er hans måde at skabe kontakt på Shock... Det må da være ganske enkelt at gå videre til næste side uden at kommentere på et indlæg, som man alligevel ikke lige syntes er aktuelt for en selv Wink...
Ha en fortsat dejlig forår´s dag... Cool

Mvh. Madsen

Payanak
.....Shock....Shock..Shock....Shock..Shock.Shock....Shock...........GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Velkommen til Woo!

Jeg glaeder mig til flere indlaeg fra dig! Wink

claus31130
Det der gør at jeg synes at indlægget er mærkeligt er

min egen alder 40 og min thai kone 30, vi har det sku godt og det støder mig overhovedet ikke, så det må jo bero på misundelse, jeg har skam da undt af de mindre begavede mennesker der ikke kan få så god en tilværelse som jeg, men jeg kan ikke frelse dem, sådan er verden så ulige fordelt, i dyrverdenen er det den største og stærkeste buk der får æren af at vidergive afkom og det gælder såmen også for menneskene, nogle er født vinnere og andre født tabere.

...Det får mig til at tænke på ....tomme tønder buldrer mest.....
Det er da selvfølgelig glædeligt at Woo har det liv han gerne vil have.
....om jeg så er mindre begavet end ham fordi jeg måske ikke har en tilværelse som ham ....Woo...tjae så lad ham da tro det....
Alle har vi hver vores opfattelse af hvad det ultimative liv for os er ....heldigvis...WinkWinkGrin...

Claus

xxxxxx
velkommen til woo Cool

Welkommen hertil skal der også lyde herfra woo, håber du kan holde os ud GrinGrin

Davs
Ja velkommen til dig
og kom endeligmed flere indlaeg
Lad ikke de negative personer oedelaegge din lyst til detat Grin

bamsen

mugge
ja velkommen woo..Smile

FCKdk
claus31130 skrev:

min egen alder 40 og min thai kone 30, vi har det sku godt og det støder mig overhovedet ikke, så det må jo bero på misundelse, jeg har skam da undt af de mindre begavede mennesker der ikke kan få så god en tilværelse som jeg, men jeg kan ikke frelse dem, sådan er verden så ulige fordelt, i dyrverdenen er det den største og stærkeste buk der får æren af at vidergive afkom og det gælder såmen også for menneskene, nogle er født vinnere og andre født tabere.

....om jeg så er mindre begavet end ham fordi jeg måske ikke har en tilværelse som ham ....Woo...tjae så lad ham da tro det....
Alle har vi hver vores opfattelse af hvad det ultimative liv for os er ....heldigvis...WinkWinkGrin...

Claus

ahhhh.....
crap again....

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Earthrush
Velkommen till Woo og bære over med os vi er alle skøre lol
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

claus31130
FCKdk skrev:
claus31130 skrev:

Claus

ahhhh.....
crap again....

Tjae crap eller ej......det er dog stadig mine tanker når jeg lige læser indlægget og fred være med det......synes da stadig det er dejligt når der kommer nye medlemmer til siden...og håber osse at folk finder siden både informativ og brugbar......Det har jeg da da fundet den indtil nu.....kigger da ind på siden flere gange om dagen...om der skulle være noget spændende læsning

Claus

rogne
Velkommen Woo skriv du bare om hvad der optager dig,for uanset hvad der bliver skrevet om eller spurgt om er der altid nogle der har en syrlig kommentar,de går rundt og tror at lige netop deres liv i TH er det rigtige, men længe leve forskelighedenPfft

Spring til debat: