Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk-thai/Thai-Dansk HÅNDBOG til salg
falang yao
A-T-C har åbentbart fået fat i nogle ordbøger :

Dansk-Thai/Thai-Dansk i samme bog af LEK og Claus Wintop(han skulle have været diplomat på den dansk Ambassade i BKK).

Prisen er 130 kr.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 04/03-2005 21:28
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Davser falamg
ja det er måske en god ide at ha sådan en
så man kan bestille lidt billigt mad
bamsen
Redigeret af d. 04/03-2005 17:45

John
Hejsa

Kender den godt, udemærket lille bog i lommeformat hvor udtalen står i lydsprog. Indeholder de mest almendelige ord, men er ikke så omfattende som de ordbøger der er omtalt andet sted i forummet.

Min er desværre udlånt for øjeblikket men såvidt jeg husker er den trykt i Thailand, og kan måske købes langt billigere der.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Stampe
Jeg har købt min lille røde lomme ordbog i Bangkok ude på forlaget, jeg så en anonce på ambasaden i bangkok, de ville godt levere den til mig hvis jeg var i bangkok men jeg hade kun 1½ time før vi skulle vidre op nord på, men vi tog en taxa ud forbi forlaget.
Jeg betalte 600,- bath

i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

falang yao
Hej John og Stampe,

Ja ,det er den "Mao's" lille rød, undskyld jeg mente Claus' lille rød.
Jeg vil egentligt hellere betegne den som en "PARLØR",end en ordbog. Den kan være nyttig når man skal bestille "billig mad" som Bamsefarr sagde ,og for børn der vil lære Thai.
Stampe,du gav 600฿ for den i Thailand og her koster den ca. 880฿ så må man sige at prisen er OK ( om handbogen er det værd kan diskuteres).
Den kan bruges ,når jeg skal sætte svigefar(den sløv padde) i gang.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 04/03-2005 21:30
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: