Se indlæg
 Udskriv debat
dansk morgenmad
lilleper
hej jeg søger efter nogle som kan anbefale dansk morgenmad i pattaya/jomtien skal være lune rundstykker ost og blødkogt æg vi skal bo på sheraton resort på pramaktak hill så gerne så tæt på her som muligt Cool

ingolf
Hej lilleper.

Ved ikke hvor Sheraton ligger, men du kan på dansk morgenmad frem til 11-12 hver dag på DEN DANSKE KRO i soy 7, Jomtien!

Ingolf.

Hotel Danmark Soi White House, Jomtien har stort ta selv bord med både thai og dansk til 120 Bath, ligeså meget bacon eller aeg i alle former du kan spise. Ingolf, DEN DANSKE KRO har kun ta selv bord i højsaesonen, men ellers er det rigtignok, og du kan stadig få a la carte. Grin

total
GrinDu kunne jo også bevæge dig længere ud ad Jomtien Beachroad til "lille per" som har en restaurant med vandudsigt - åben restaurant - lige efter Soi Welcom.
Det kan jeg anbefale - så behøver du i hvert tilfælde ikke nogen frokost.

eller blive hjemme hvis man absolut skal have dansk morgenmad Grin

I de mange år jeg rejste, boede jeg ind imellem på Sheraton hoteller world wide. Alle Sheratons hotel nogetsteds har et morgenbord der kan slå selv de bedste med undren. Du kan få alt hvad hjertet begærer. Sådan var det i hvert fald for små 10 år siden.

Alle de internationale hotelkæder har for det meste egne bagere ansat.

Men ellers så som total skriver ud til Lille Per på No Name på Jomtien han har dejlig mad.

Niels på Kongens Bar ligeledes.

Og så er der de to Continental Bakeries. Det ene ligger på Thrappraya Rd. lige efter Thepprasit Rd., det andet ligger på Soi x-Site, lige ved krydset af Soi Chiaproon. Her kan du vælge mellem ca. 10 forskellige breakfast's, så som american, english, swedish, austrian etc. til under 100 bath. Her får du for ex. ca. 10 stk. bacon, 2 æg efter valg, friskbagt brød efter valg (deres hvide brød svarer til et lækkert dansk hvedebrød). Prøv deres Kaiser rundstykker eller deres Milano. Juice og kaffe incl.
De har den lækreste hjemmelavede youghurt med müsli og frugt, 4 skiver brød, smør, marmelade og kaffe for 95 Baht.

Gå aldrig nogen sinde på Pink Lady de servere 1 stk. bacon 1 æg, en lille kop (kan ikke kaldes kaffe) for 85 Baht. Alle deres retter er af samme surdej.

Faktisk kun de steder der er nævnt her i tråden serverer "rundstykker"
og de er hentet på Continetal Bakeries, alle andre steder er det de sædvanlige toast.

Den morgenmadsglade Skeptiker fra Pattaya

Spring til debat: