Se indlæg|
Thai fest i århus
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 02/04-2008 17:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Der bliver afholdt en thai fest i århus den 02-05-2008 i Folkedansens Hus Gjellerupvej 83 C 8230 Åbyhøj Fra Kl. 18,00 > 01,30 Billetpris kun 69 Dkr. har sendt webmaster en mail med opslaget, da jeg ikke er nørdet nok til at sætte den ind på websiden.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 02/04-2008 20:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
her er et kort: http://tinyurl.co... quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/04-2008 23:55
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
quickmouse skrev: har sendt webmaster en mail med opslaget, da jeg ikke er nørdet nok til at sætte den ind på websiden.Filen kan hentes eller ses på følgende link: [url]www.dansk-thai.dk/temp/2008.05.02-thaifest-i-aarhus.pdf[/url] Man skal have Adobe Reader for at se filen, men det program burde alle have installeret på deres maskine efterhånden. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/05-2008 20:58
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Quickmouse var med til festen og fik taget lidt billeder. Billederne fra Quickmouse er nu lagt op i fotoalbumet på følgende link: http://www.dansk-...lbum_id=58 Stor tak til Quickmouse for at dele billederne med os andre :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 10/05-2008 12:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Tak for kigget :-D
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/05-2008 18:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ååååh, det mad ser lækkert ud! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.