Se indlæg|
Fullrate - Voipdiscount
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 06/03-2008 10:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Er der nogen som har erfaring med hvordan disse to kører sammen ? Har hørt at Fullrates fastnet ikke er så god kvalitet. Og kan det køre sammen ? Fullrates telefoni er jo IP telefoni ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 12:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
holmholm skrev: Er der nogen som har erfaring med hvordan disse to kører sammen ? Har hørt at Fullrates fastnet ikke er så god kvalitet. Og kan det køre sammen ? Fullrates telefoni er jo IP telefoni ? ikke for nogen men hvis fullrates ikke godt, hvorfor vil du så have det. du behøver ikke tlf for at bruge voipd. selvom forbinderlsen er en smugle bedre hvis man ringer igennem telefonnettet |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 12:31
|
|
holmholm skrev: Er der nogen som har erfaring med hvordan disse to kører sammen ? Har hørt at Fullrates fastnet ikke er så god kvalitet. Og kan det køre sammen ? Fullrates telefoni er jo IP telefoni ? Davs Holmholm Det kører meget fint sammen. ![]() jeg har det selv om keine problem.jeg kender flere som har det og ingen problemer. hehe så sparer man også festnet abb. ![]() bamsen |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 06/03-2008 12:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Ja og skal du ringe til Thailand så koster det KUN 1,- pr min. ehe![]()
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 06/03-2008 12:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
jeg ringer fra headsæt til mobil har godtnok købt et flextronik tror jeg det hedder der har jeg bedre lyd og forbindelse en når jeg bruger fasnet og fra th til fasnet i dk går det ogso fint når bare min 1mb forbindelse holder sig over 150 til 200 den er meget ustabil ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 14:43
|
|
samee skrev: Ja og skal du ringe til Thailand så koster det KUN 1,- pr min. ehe ![]() ![]() Davs Hvad er det som koster 1 kr i minuttet ?? Voipdiscount er meget billigt.PRøv at gå derind og læs. Fullrate køre virkeligt godt, også sammen med voipdiscount. [url]www.voipdiscount.com[/url] Redigeret af d. 06/03-2008 14:47 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/03-2008 14:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
jeg holder fast i lebara, til 0,39 i min. fra mobil (dk) til thai mobil, billigere kan det vist ikke gøres, og tilmed en super kvalitet. i dk bruger jeg m1 jeg ved godt, der står 0.49 på lebaras hjemmeside, men jeg har aldrig blevet trukket for mere end de 0,39 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 15:03
|
|
holmholm skrev: Er der nogen som har erfaring med hvordan disse to kører sammen ? Har hørt at Fullrates fastnet ikke er så god kvalitet. Og kan det køre sammen ? Fullrates telefoni er jo IP telefoni ? Davs Holmholm Det ser ikke ud til at der er andre, som ved noget om det spørgsmål. Men skift endelig.og spar på tdc fastnet Det betaler næsten din fullrate+tlf Jeg giver 249 kr for 5mb ned og 1 mb op + fastnet,som er god bamsen |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 06/03-2008 16:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
bamsen skrev: samee skrev: Ja og skal du ringe til Thailand så koster det KUN 1,- pr min. ehe ![]() ![]() Davs Hvad er det som koster 1 kr i minuttet ?? Voipdiscount er meget billigt.PRøv at gå derind og læs. Fullrate køre virkeligt godt, også sammen med voipdiscount. [url]www.voipdiscount.com[/url] Bamse din tozbolle, du skal da vide HVAD jeg mener ehe da jeg havde fullrate og skulle bruge voip ved sidste nytår og ønske bla bla så kunne jeg ikke komme igennem (der var sikkert drøn på voip) så tog jeg min fon (fullrate) og ringede for 20,25 i 2o min. opkald 0,25 ups. glemte tdc tager ca. 14,- pr. min. Nu må i ikke misforstå mig jeg er ansat i tdc og jeg vil da opfordre jer alle til at vælge tdc så vores aktieudbytte kan blive noget større ![]() ![]() ![]() holmholm skrev: Er der nogen som har erfaring med hvordan disse to kører sammen ? Har hørt at Fullrates fastnet ikke er så god kvalitet. Og kan det køre sammen ? Fullrates telefoni er jo IP telefoni ? Vedr. kvaliteten tja så er det jo det samme kobber som cybercity,tdc osv bruger og det virker sku okay, de har bare ingen mulighed for hjemme side, email,(det finder du jo bare et andet sted) dog kan du få support hvis det går i udu, jeg skiftede fra tdc til fullrate og er nu tilbage hos tdc FORDI DET PT. ER DET BILLIGESTE FOR MIG og finder jeg noget som er lige så godt men billigere ja så skifter jeg igen. ![]() IP fon eller ej du tager din alm fon. med et RJ11 stik og sætter op i TEL1 på bagsiden, og skulle den kun dutte så skal du have fat i dem så mangler de lige at trykke på et par taster og vupti du kan ringe.
Redigeret af samee d. 06/03-2008 16:40 It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 06/03-2008 17:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Min kone bruger også fullrate og voipdiscount, og det virker bare perfekt. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 17:59
|
|
Davs Samee Ja se nu forstår jeg hvad du mente,heheh man skal bare skrive ´hvad man mener,det gør det hele meget nemmere bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Nu må i ikke misforstå mig jeg er ansat i tdc og jeg vil da opfordre jer alle til at vælge tdc så vores aktieudbytte kan blive noget større