Se indlæg|
Thai Seng !??!
|
|
| samee |
Lagt på d. 05/03-2008 15:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Hejsa! Skulle der være nogen herinde som ved om det er muligt at finde en seng i DK, og her tænker jeg på en seng af den type som der er de fleste steder på hoteller og i Thailandske condoer, de der halvhårde I ved nok… Samee
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 05/03-2008 16:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Aalborg Portland har dem efter mål ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 05/03-2008 17:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Den kan du nemt selv lave 1 spånplade med 3 cm blød skumgummi og derpå et betræk. Dem i Thailand indeholder bare en spånpladekasse så det ser ud af noget mere. Mvh Jens |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 05/03-2008 17:40
|
|
Haha tager i pis på mig ehe ![]()
|
|
|
|
Lagt på d. 05/03-2008 17:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Du kan få den i BORNHOLMSK granit,den er måske lidt for hård ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 05/03-2008 18:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
det er måske noget i stil som denne her du søger de hedder futon senge http://www.nippon...all&id=128 ...har selv haft en da jeg bode i danmark jeg selv var meget glad for den helt sikkert og så har de et fedt design..... Lavede lige dit link aktivt, John Redigeret af John d. 05/03-2008 18:54 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 05/03-2008 18:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Jeg ville da spørge Nana Hotel i soi 4 Bangkok , om der ikke skulle være et par brugte til en billig penge ? Det må da snart være på tide de skifter dem ud ! ( man kan sgu ikke sove når man ligger i dem med 2 søde piger ) ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/03-2008 18:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Samee, dem du henviser til er med kokosfibre i madrassen, dem får du nok svært ved at finde i dk. Du kommer nok til at følge Handy og lindyras` råd ![]() |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 05/03-2008 19:46
|
|
Damn okay takker for hjælpen, måske bamsefar kan tage en med i baglommen ![]()
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/03-2008 01:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg kan huske en debat om dette før her på DTW, nu har jeg brugt søge funktionen, men kan ikke finde den igen![]() ![]() Men mener der var en i Århus der solgt disse hårde madrasser importeret fra Thailand, der blev ihvertfald givet et svar med dette! Har selv længe været ude og lede efter disse hårde madresser, men har desværre ingen fundet
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 06/03-2008 08:31
|
|
jesperfrb skrev: Jeg kan huske en debat om dette før her på DTW, nu har jeg brugt søge funktionen, men kan ikke finde den igen ![]() ![]() Men mener der var en i Århus der solgt disse hårde madrasser importeret fra Thailand, der blev ihvertfald givet et svar med dette! Har selv længe været ude og lede efter disse hårde madresser, men har desværre ingen fundet ![]() Yeah same same til det hele ,jeg har den sidste 1½ måned sovet på mit stue gulv jeg har fået bikset noget sammen så det er som at sove på sådan en seng, men ikke holdbart i længden eh.Jeg har haft en futon seng og den kommer tæt på men jeg bryder mig ikke rigtigt om dem
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 06/03-2008 11:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
hmmm ja forstå det hvem som kan.. pine sig selv på et bræt. Det er nok fordyrt at bytte, ellers var jeg klar. Min gode Danske seng/madras holder jo ikke evig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 15:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Prøv at ringe til Østens Sol i Århus. Det er en krejler (tyrker) som har lidt af hvert ![]() Vi handler meget der når det drejer sig om thai ingredienser - bortset fra friske grøntsager har de ALT til meget billige penge sammenlignet med andre steder ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.