Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk flag på skraldespanden i Pattaya
moen
jeg så lige denne atikel på side 14 i pattaya people, som jeg tror i andre også vil læse, billeder som kunne værre bedre stammer fra library.pressdisplay

[img]http://i262.photobucket.com/albums/ii106/moenthai/1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i262.photobucket.com/albums/ii106/moenthai/2.jpg[/img] is not a valid Image.

b_j3ns3n
jeg så faktis et af de såkaldte flag i pattaya da jeg var dernede i julen. jeg spurte konen om de mente danmark var skidt eller dansker skulle ud. men hun forklarede at det havde intet med danmark at gøre men derimod deres enome affalds problemer..

dagen efter så jeg et til hvor flaget var mere blåt end rødt også syntes jeg enlig ikke det var så slemt mere.. Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

rinpoche
Jeg tror ikke din kone fortæller dig sandheden her, eller kender baggrunden for den sags skyld. Dette er da ikke noget tilfælde.
Og når det så er sagt - muhammed tegningerne - taget i betragtning, så bør det da ikke falde nogen for brystet. Den virker begge veje!
Og personligt kan jeg da kun trække på smilebåndet, når man ser sådanne infantile forsøg på at fornærme danskere Grin

Er jeg såret? Er jeg fornærmet? Eller har jeg bare ondt af de analfabetiske islamisters sørgelige og utilstrækkelige forsøg på at fornærme mit land og undertegnede? GrinGrinGrinGrin

b_j3ns3n
nej vis de ikke har mere at snakke om hved aftenbålet er det vel deres problem.. jeg har ikke noget mod muslimer eller andre religioner for den sags skyld..
men man blir sku lidt træt af at hører om de skide tegninger som i min bog faktis er ret dårlige.. Shock

men det kan da godt være min kone har sparet mig for hele sandheden her. i såfald må jeg lige takke hende her til aften. Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Nu må I altså lige stoppe op og klappe hesten og give den lidt sukker.

Det er en flok danskere fast bosiddende i Pattaya (manden til højre er Nils Colov ejer af Pattaya People). De har taget det initiativ for at forbedre forholdene her i byen, hvor ikke bare Thaier men også faranger bare kører hjemme fra boligen medbringende dagéns skraldepose og så smider den et til fældigt sted. Det kan for så vidt godt være ind over din hæk/mur. På den måde sparer de 40 Baht om måneden til afhentning (vi får hentet 2 gange om ugen hos os for de 40 Baht) og så sparer de 250 Baht til indkøb af en skraldespand.

Min infantile nabo Brian er vel nok den mest stupide engelskmand jeg har mødt i mit liv. Han sparer på alt, lys og vand (fy for helvede hvor han og familien lugter en gang imellem) Han sender konen på arbejde hver morgen medbringende skraldet fra dagen før. Hun dropper det lige herovre på hjørnet på en tom grund. (gud ved hvorfor der er så mange rotter?).

At så Nils og de andre ikke har en skid forstand på reklame, men vælger at bruge Dannebrog som det der ryger ned i spanden er et spørgsmål om uforstand. Ikke en pind at gøre med hverken muslimer eller Muhammed. Kun for at promovere lidt om Danmarks bidrag til at gøre Thailand rent.

Det fremgår også tydeligt af teksten. Så læs en gang til

Med renlig thaihilsen fra Skeptikeren i Pattaya

rinpoche
hehe, det kunne være at jeg skulle læse mere end overskriften næste gang.

phitsanulok
iden er god nok, men ja reklamen er hele problemet... hvorfor bruge det danske flag..? det er da for dumt, især i disse tider...

De bruge se at få ændret reklamen og så komme videre med en god tanke og ide. Wink
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
jc
Man kunne jo sætte en tegning af Muhammed på i stedet? Grin

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

Spring til debat: