Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nogen som har været på denne her endnu (The first monthly Swedish buffet was presented on Sunday, 24th February by Mr. Henning Osterlund at his latest restaurant venture, the Scandinavian Shop located on Central Road, opposite Carrefour. Guests were invited to enjoy a wonderful Swedish style feast of traditional recipes, including an assortment of meat and herring dishes at the newly opened restaurant and shop which specializes in Scandinavian food items.) eller er VI kun til dansk mad
Davs
Nej den kender jeg heller ikke
Så jeres udsendte (MIG ) må kigge på den når
jeg igen er i den dejlige by pattaya,og hygge mig.
Det er sikkert i songkran at bamsen invaderer pattaya igen
bamsen
Henning er jo oprindelig dansk men har sejlet i utallige år på de store linere. Har bl.a bestyret/ejet Globetrotter på Central Rd. og ligeledes Tre Kronor i Jomtien Complex.
Han har sine sædvanlige megt fint tilberedte svensk prægede retter på menuen og lidt forskelligt i køleskabet som du ikke kan købe i supermarkeder. F.eks. tyttebær. Ligger lige ret over for Carrefour.
Og Henning er en altid smilende, venlig mand, absolut et besøg værd.
Hilsen fra Skeptikeren i Pattaya.