Se indlæg
 Udskriv debat
Danskere var vidne til pædofili
thaikurt1
Et dansk ægtepar på ferie i Thailand så en lille pige blive seksuelt krænket, uden at guiderne greb ind.

Red Barnet kritiserer charterbranchen for at lukke øjnene.

http://jp.dk/indl...268663.ece

Jeg synes det er meget dårlig at guiderne her ikke greb ind.

At guiderne så hele ikke af meldt ham til politi så det kunne blive stoppe og pædofili kun havde blive straffe når han kom til Danmark
i sted for kan han seksuelt misbruge flere.

Føj for en led stodder håber ikke at jeg møde sådan en for så slippe han ikke så let han vil fa tæsk og så vil jeg melde ham til politi.
Redigeret af thaikurt1 d. 17/02-2008 03:48

http://nej
Berg
Hej Kurt, jeg gjorde lige dit link akivt Smile

http://jp.dk/indl...268663.ece

Ud over det ja så er jeg helt enig med dig, sådanne personer skal straffes hårdt.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Torbusa
Hej , nu vil jeg på ingen måde forsvare pædofile overhovedet.

Men de fleste her på dansk thai website, ved vel nok at mange thai piger der er både 20 og 25 kan se ud somom de er 15 år, så klap lige hesten, og hvis man ellers "tør" gå hen og spørg hvor gammel pigen er.
Jeg har selv en meget ung viv, og folk (faranger) kigger sgu også noget nedladende på os fordi hun næsten altid holder mig i hånden når vi går på Sukhumvit, Min viv er helt ligeglad med det, jeg kan godt sende et hårdt bllik tilbage.

Pædofile skal anmeldes, men bliver det næsten aldrig, jeg er bange for det, skal ikke have næsen i klemme hos policen, hvis pigen ikke er mindreårig.

mt.

Torbusa
Lige en tilføjelse, jeg er i klammeri med tourist policen , grundet jeg hjælper en ven der lige har været her på ferie her, han var sammen med en pige mødt på nettet, i fem dage, den sidste nat forlod hun hotellet uden et ord, medtagende for ca.40.000 tb af min vens ting, han meldte hende til tourist policen for tyveri, 12 dage senere meldte hun ham for voldtægt, og nu kræver policen at han kommer til Thailand straks.
De tror kun på pigen, hvis afdøde far var police, nu har jeg dialogen med policen de er sgu ikke rigtig kloge- er bange for mig??.
Har nu hyret en dyr advokat for at få bilagt beskyldningerne og få tyvekosterne tilbage som er i policens varetægt, jeg har fuldmagt til at få dem udleveret , men det er policen komplet ligeglade med. Vil heller ikke underskrive at de har modtaget div.dokumenter jeg kommer med.

tm

SIAMCON
Hej
Det lyder temmelig ubehageligt de problemer du har kørende med turist politiet... nårm na graver dybere under overfladen i " the land of smiles er det helel knapt så vidunderligt som man elelrs gerne vil give indtryk af fra thai side...
Thaier holder med thaier. især politiet uanset hvem der har ret -
hvis de ikke vil kvitteret for de dokumenter du har sendt. ehh har du prøævet at sende anbefalet ?
Hvis de ikke vil høre. så kan man måske gå højere op -- eller skriv i Bangkok post - den slags er der ingen der bryder sig om.
Ja der er desværre en del ubehagelige historier . jeg er sgu ikke så vild med landet som jeg var i begyndelsen, der er visse ting man ikke kan lukke øjnene for..
Hvis det var mig ville jeg blive helt væk . man ved aldrig om du bliver arresteret ---der er sgu mere sikkert i DK
Jeg rejser nu selv til Philippinerne næste gang.. her kan man da tale engelsk.. og det er som om de forstå ting bedre..
sorry
håber du får løst det
venligst
siamcon
Bs

Torbusa
Hej Siamcom
Nu var det heldigvis ikke mig selv,men en ven jeg prøver at hjælpe, jeg har spurgt turist policen om de ville læse om historien i Bangkok Post, de blev total tossede, det kunne jeg lige prøve på, så villle de slet ikke hjælpe mere, hvilket ingen forandring gør, jeg hørte to policer snakke indbyrdes på thai; ja vi hjælper heller vore egne end faranger.
man skal ikke sige man forstår thai så hører man mere,så ved man hvad klokkken er slået. Har møde med advokat imorgen, en dyr forøjelse 5000b/t plus tax og det løse.

tm

ubon lynge
charterselskabet Star Tour, må jo bare tage rigtig godt fadt i det som salgsdirektør Stig Elling udtaler det er underleverandør, der stod for bådturen.
Men det er nok fordi de ved det kan giver dem en del problemer, hvis de melder det.

Men jeg kan ikke se der er noget at tænke over hvis jeg var star Tour, den underleverandør skal da bare ud af klappen med det samme, så må de jo lære det engang (måske) Wink
Men som det Torbusa skriver, kan det mange gange være svært at se hvor gammel en thai pige kan være, om hun er 15 eller 20 år kan være meget svært.

Ubon.

Pibe

xxxx
ja jeg syntes historien er lidt tynd.
Hvorfor klage i dk
Måske guiden havde mere fornemmelse for situationen og ikke tænkte på at komme i medierne..

Det er jo komplet umulig at bedømme deres alder....
En på 20 kan ligne en på 12 og omvendt.

Suk Rak Ning
Hvad gjorde det Danske aegtepar i den givne situation, kiggede de bare ud af oejenkrogen og lod som ingenting........Maaske de taenkte at det var guidernes problem, det var det ogsaa, men i hoej grad ogsaa aegteparrets problem, det er vore allesammens pligt at goere noget, hvis vi observere noget af den slags...

Gi'r Le-Si ret i, at denne historie virker noget tynd...

Kommer til at taenke paa satireserien " Kongeriget " der blev vist i tv for mange aar siden med det aegtepar som yndede at rejse til syden, " aegteparret " blev spillet af Soes & Kirsten...
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ubon lynge
Ja jeg forstår heller ikke de ikke har sagt noget da de var i thailand, eller gjordt noget selv, det er ikke sikkeret de har behøvet at sige noget til manden selv, bare det at få øjn kontakt med sådan en fyr er mange gange nok.
Såå jo den er lidt tynd den historie Wink
Ubon.

Pibe

bruno
Torbusa skrev:
Hej , nu vil jeg på ingen måde forsvare pædofile overhovedet.

Men de fleste her på dansk thai website, ved vel nok at mange thai piger der er både 20 og 25 kan se ud somom de er 15 år, så klap lige hesten, og hvis man ellers "tør" gå hen og spørg hvor gammel pigen er.
Jeg har selv en meget ung viv, og folk (faranger) kigger sgu også noget nedladende på os fordi hun næsten altid holder mig i hånden når vi går på Sukhumvit, Min viv er helt ligeglad med det, jeg kan godt sende et hårdt bllik tilbage.

Pædofile skal anmeldes, men bliver det næsten aldrig, jeg er bange for det, skal ikke have næsen i klemme hos policen, hvis pigen ikke er mindreårig.

Jeg kan kun give dig ret. Min kone er 27 og jeg er 32 men min kone kan tage en børnebillet til bussen uden nogen problem.

Jeg forstå ikke hvorfor de ikke bare selv griber ind, men typisk danske charterturister skal holdes i hånden, gad vide om de også har guide derhjemme til at holde i hånd.

OVERGREB PÅ BØRN ER NOGET FORBANDET SVINERI

Men Jeg forstår godt charterbranchen i ikke vil hvad ødelagt deres ry, de har brugt årtier på at få bygge den op. ved at deltage i sådan en skrækkampagne ,det tjener heller ikke folk der jævnligt tager til landet, for der er stadig nogle der stempler os som en flok børnelokker.
Det virker til at der nogen, der tror ikke, at der er bleven ryttet op og det stadig forgå lige så åbenlyst som det forgik i Pattaya for 15 til 20 år siden.
Aviser elsker at skive om emnet pædofili, så der må jo være mange læser til det, gad vide hvorfor ?
Nu hvor pressen har støbt kuglerne til politikerne og de vil nu til at skyde gråspurve med kanoner, de skulle i stedet begynde at fokuser på de utilpassede unge der brænder landet af.

mt.

http://gj-blog.dk/
Jake
Jeg har svært ved at tro at nogen begår overgreb på børn i fuld offentlighed - det ville jo være selvmord. Ægteparret i artiklen beskriver hende som værende 15. For de fleste nylig rejsende til Thailand, vil Thaier virke væsentligt yngre end de reelt er. Jeg har selv haft en kæreste på 24, som lignede en på 16-17 år.

rinpoche
Hmm,

Vedkommende pige var på en betalt bådtur, mon ikke betalt af omtalte farang mandsperson?
Dermed var de sandsynligvis sammen, medmindre manden da gik hen og befamlede en tilfældig?? Næppe.

Lille pige, af statur eller alder? Kan meget vel tænkes at deres ordvalg er farvet af deres småborgerlige indignation over at en 50 år farang er sammen med en meget yngre thai pige
Det lyder for mig som et mere sandsynlig scenarie.
Som Jake så rigtigt skriver, at begå overgreb på børn i fuld offentlighed er da at bede om at få et ekstra øje i panden.

Jeg har selv været genstand for en horribel beskyldning engang jeg boede på hotel sammen med min 1-årige søn under et visumtrip. Angry

mvh
rinpoche

kvindemin
jeg mener osse historien er rimelig tynd, min thaikæreste på 29 skal stadigvæk vis ID. når hun går på diskotek i bangkok, selv sammen med mig som er 20 år ældreSmile

Jake
Problemet er snarere at midaldrende vestlige kvinder har svært ved at sluge det faktum at mænd kan tage til østen og finde en kone halvt så gammel som dem selv. Så er det nemmere bare at kalde dem pædofile allesammen...

Spring til debat: