Se indlæg|
Jeg søger en mand på 50 +
|
|
| nutt |
Lagt på d. 13/02-2008 18:59
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hey Det her indlæg er seriøst ment så vær venlig ikke at komme med alle mulige dumme kommentarer. Skulle der være en mand, som vil skrive med nutt kan han bruge hendes mail, og skrive direkte til hende. ![]() her. Nutt ville også gerne evt maile med en thai piger,som lever i danmark [mail][/mail] I'm Nuttwan Age 45 ( 04/02/1963 ) Status separate Profession personal an English teacher i live close to hua hin. children two girls..15 and 8 man character....age 50 up or good and kidness .. good sense of humor,,to be reasonable..open mind and easy going...No smoke,,,drink some time..romanc like music,,,health and love me my kids too...woww...too much perfect man ... I don't think so I can find the man like this..But ok I will waitting for a good thing for my life...By the way I sent some terrible my picture to you...even if no body interested in me that never mind...I need friend for talk to, share idea and experince maybe good for practise my language too...Well,I hope we keep in touch...have a good day..take care my friend [img]http://i181.photobucket.com/albums/x168/bamsefarr/nutt.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af nutt d. 13/02-2008 19:01 |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2008 09:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Happy valentines day Nutt ![]() bamsen |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 14/02-2008 10:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
held og lykke med at finde Manden nutt og happy Valentines
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/02-2008 21:47
|
|
Davs Ja jeg har haft fornøjelsen at snakke med omtalte thai pige pr .mail og på msn. Hun er ganske sød, og jeg ønkser hende kun det bedste. Men jeg kender hende altså kun derfra. ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/02-2008 21:53
|
|
jamen for søren da bamse var det ikke noget for dig du er jo meget over 50 ![]() ![]() Nej sorry nutt jeg blandede mig i dit indlæg men kunne ikke lade være at drille lille bamse lidt. Håber du bære over med mig ![]()
Redigeret af d. 15/02-2008 21:57 |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/03-2008 08:48
|
|
davs Jeg kan fortælle at nutt stadig ikke, har fundet sig en sød mand. Men at hun ikke har opgivet det. og nej jsh det er ikke noget for mig, da jeg har en kone.ellers jo sikkert. bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.