Se indlæg|
ny danskthai.dk side med debatforum
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 19:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
Lidt reklame for en ny side [url]www.danskthai.dk[/url]![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 19:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej h Hvad kan DEN som ikke dansk-thai.dk kan lige så godt ??? . |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 19:18
|
jeg håber den bliver bedre til at være neutral overfor sine brugere |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 13/01-2008 19:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Undskyld, men jeg forstår ikke rigtigt - men har vi ikke nok i DTW? |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 19:23
|
ja det er jo spørgsmålet. Kim mener det, han har lukket min IP pga siden. men han har det jo med det er hans mening eller the highway. så måske derfor?? |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 19:28
|
lige for at få det på det rene jeg har intet imod DTW og det store arbejde Kim gør for sagen, al ros til ham for det. men der er fejl og fejlbehandlinger som gør at mange ikke får muligheden for deres synspunkter og andre får ekstra muligheder hvis det er de "rigtige" synspunkter |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 19:30
|
|
h held og lykke, jeg har deltaget i nærmest et utal af debatsteder, dating.dk, love.dk, thailove.com, dateinasia.com (de lukkede deres helt), mingler.dk, debattitis.dk (nu lukket), braget.dk, mange steder på usenet - tro mig, DTW er helt klart et af de bedre og mere sobre steder... Det absolut sværeste i verden er at være moderator, der vil altid opstå sym- og antipatier, og i det lys er det i praksis umuligt at være neutral... DTW er i den tid jeg har været medlem, blevet betydeligt bedre til at have en slags selvjustits, og webmaster er meget synlig i forhold til tidligere, til stor gavn for tonen er jeg sikker på... Men at tro et lille bitte debatsted kan være 100% neutral og dele sol og vind lige - det er desværre en smuk drøm, på mingler.dk har jeg været medlem af en gruppe 2 gange, første gang blev jeg smidt ud, da jeg udtrykte uenighed med en moderator, så gik gruppen i store træk i stå, så inviterede de os der var uenige med moderator ind igen, men efter en tid var det synligt at det ikke var muligt at være uenig med stifter af gruppen, så jeg meldte mig ud, samme gjorde en del andre, og nu... er den gruppe en pyssenysse gruppe fuld af rygklappere - der sidder og giver hinanden ret... Det sker heldigvis ikke på DTW - så der er knubbede ord iblandt, og nogen skal have en påmindelse om reglerne, men jeg tror ærligt talt det bliver svært for dig at køre et sted så neutralt som DTW... Jeg indrømmer at jeg KAN tage fejl... I hvert fald ønskes du held og lykke i projektet... . |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 19:35
|
|
h skrev: lige for at få det på det rene jeg har intet imod DTW og det store arbejde Kim gør for sagen, al ros til ham for det. men der er fejl og fejlbehandlinger som gør at mange ikke får muligheden for deres synspunkter og andre får ekstra muligheder hvis det er de "rigtige" synspunkter h Jeg tror bestemt ikke at mine meninger i tråde om prostitution og beerbarer er at betragte som "de rigtige" hvis du ser reaktionerne så bliver jeg kaldt mange sjove ting ![]() Såååååå - det er vist øjnene der ser ??? . |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 13/01-2008 19:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Medlemmerne på den nye side, er sørme godt nok et internationalt klientel. Held og lykke med det. Venlig hilsen Helge |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/01-2008 19:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hvorfor hedder den danskthai, der er kun medlemmer fra udlandet, så den kan da ikke været startet i danmark, så hvor danmark kommer ind på denne side kan jeg ikke se, og sproget er vel på engelsk. vores dtw er startet i danmark og der skrives dansk, så her bliver jeg. ja det mener jeg. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 19:42
|
helge skrev: Medlemmerne på den nye side, er sørme godt nok et internationalt klientel. Held og lykke med det. Venlig hilsen Helge jeg har ikke fået ryddet ud i spam brugere men er på vej ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/01-2008 19:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja og dtw består 99% af dansker og thaier derfor hedder den dansk-thai website Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| manden |
Lagt på d. 13/01-2008 20:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Kære h du er ikke så lidt fræk Først opretter du en side med et næsten identisk navn (typosquatting) Så kopierer du flere ting direkte fra DTW, bla. de 2 flettede flag på forsiden Og så tillader du dig at reklamerer for din side her. Du må da være komplet idiot, håber at Kim melder dig skam dig |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 20:13
|
|
Jeg vil tro at webkim er rummelig nok, og h har sikkert nok op at gøre med at sikre sit site mod spam, det er ikke "bare" med phpbb - tro mig jeg har haft et sted med dette ellers udemærkede bb - det er i sin "ud af pakken" udgave bar alt for let at spamme i knæ... Min opfordring til webkim vil da være at slå koldt vand i blodet, normalt ville det være en god ide at søsætte en "ny" side - hvis der var en generel utilfredshed at spore påsiden, men jeg synes ikke at mærke denne, jeg ser at webkim hurtigt kommer med brugerafstemninger ved mere kontroversielle emner, også normale tabuer somstillingtagen til enkeltmedlemmer... Jeg vil tro at behovet for 2 ens sider er begrænset trods alt, og DTW har en styrke i sikkerheden... . Redigeret af d. 13/01-2008 20:14 |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 20:24
|
jeg har bestemt ikke til hensigt at genere hverken kim eller andre brugere som er tilfredse med DTW. Grunden til mit indlæg var egentlig kims eller admins barnagtigheder i at banne min IP siden har ligget stille en tid og var egentlig kun en stille ide til fremtiden men lad os nu se er der ikke behov så sker der vel ikke så meget på siden og jeg kan lege vidre |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 20:32
|
|
h-> Hvis det var mig der stod i spidsen for DTW - så vile der være en ganske god grund til at udelukke en IP - jeg kan ikke vide om du er banned pga siden eller andre årsager... Der skal ikke voldsomt meget tid til at se at DTW er mere moden og at din "nye" side nok har et stkke at gå endnu, der er nogen sider der ikke virker overhovedet (hoteller siden) - det virker forkert at forum åbner i et nyt vindue og ikke i hovedvinduet, da det er forum der udefra set bærer siden, og fængselssiden linker dig ud af domænet, så du skal nok bruge et par dage mere... I mellemtiden kan du jo åbentbart sagtens deltage her ![]() . |
|
|
|
| manden |
Lagt på d. 13/01-2008 20:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Hvis jeg besøger din grill bar, hvis ellers den ikke er lukket af myndighederne [url]www.smidstrup-huset.dk/index.php?page=Dagens_thai_menu[/url] syntes du så det er iorden at jeg fylder lommerne med stedets ting inden når jeg går? Det er jo det du gør her du vil med tyvekoster sole dig i DTW succes. Jeg undre mig meget over at webmaster ikke har smidt dig ud og anmeldt dig |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 20:47
|
nu ved jeg heller ikke hvorfor min ip blev banned men når den vidrestiller til danskthai.dk så kan man tænke sit men som jeg skrev så er siden langt fra klar og skal ikke ses som en erstatning for noget blot som et alternativ for dansk thai interesserede ligesom de mange andre sider f.eks thailand.dk I mellemtiden kan du jo åbentbart sagtens deltage her ja det er ikke svært at skifte/skjule ip. om jeg fortsat må deltage her er jo op til kim, hvis han lukker min brugerid. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 20:52
|
|
h-> Jeg ved ikke om webkim selv styrer DNS - men jeg ville da tro at du måske har problem med din egen DNS ??? Siden den peger på din egen side ??? Bare et gæt, ikke at jeg på nogen måde vil påstå at du IKKE har ret i at du er banned, meeeeeeen - ved en normal banning - så får man jo bare at vide at man ikke er velkommen ![]() Hvis jeg var dig ville jeg gennemgå min egen opsætning ![]() Toy-> Eneste jeg kan se at Kim har at hænge sin hat på (og måske også BØR hænge sin hat på) det er at sende en anmeldelse til dk-hostmaster vedr. domænenavn, der som du skriver ligger lige tæt nok på... Resten er jo nyheder - fra et feed - og det er jo heller ikke DTWs nyheder... . |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/01-2008 20:53
|
Toy skrev: Hvis jeg besøger din grill bar, hvis ellers den ikke er lukket af myndighederne [url]www.smidstrup-huset.dk/index.php?page=Dagens_thai_menu[/url] syntes du så det er iorden at jeg fylder lommerne med stedets ting inden når jeg går? Det er jo det du gør her du vil med tyvekoster sole dig i DTW succes. Jeg undre mig meget over at webmaster ikke har smidt dig ud og anmeldt dig Undskyld hvad er det jeg skulle have stjålet? et flag som findes mange steder på nettet uden copyright. skulle der være ulovligheder skal de selvfølgelig rettes |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.