Se indlæg|
Hvad med træningcentre?
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 10/01-2008 15:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Jeg vil lige hører nogen om de har gode faciliter og hvad priser det koster for at styrketræne en gang om måneden??
|
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 10/01-2008 15:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Sabel - det er stadigvæk et spørgsmål om, hvor du vil bosætte dig - men motions-centre findes næsten overalt - og priserne er meget rimelige... - Hvor jeg selv kommer, i Bangkok, betaler jeg ca. 200 d.kr. pr. md. - og kan komme og gå som jeg har lyst... |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 10/01-2008 15:25
|
|
bangkoknielsen skrev: Sabel - det er stadigvæk et spørgsmål om, hvor du vil bosætte dig - men motions-centre findes næsten overalt - og priserne er meget rimelige... - Hvor jeg selv kommer, i Bangkok, betaler jeg ca. 200 d.kr. pr. md. - og kan komme og gå som jeg har lyst... Jeg har helt klart tænkt mig Bangkok! Jeg kan ikke holde ud hvis jeg ikke får trænet! Nielsen hvor gammel er du endeligt hvis jeg må have lov til at spørge?? |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 10/01-2008 15:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Sabel - jeg kunne sikkert have været din bedstefar - men trods alderen føler jeg mig stadig ung - ikke mindst takket være Thailand! |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 10/01-2008 16:06
|
|
bangkoknielsen skrev: Sabel - jeg kunne sikkert have været din bedstefar - men trods alderen føler jeg mig stadig ung - ikke mindst takket være Thailand! Så længe man føler sig ung deroppe så der ingen grænser ![]()
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.