Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad med træningcentre?
Sabel
Jeg vil lige hører nogen om de har gode faciliter og hvad priser det koster for at styrketræne en gang om måneden??

bangkoknielsen
Sabel - det er stadigvæk et spørgsmål om, hvor du vil bosætte dig - men motions-centre findes næsten overalt - og priserne er meget rimelige... - Hvor jeg selv kommer, i Bangkok, betaler jeg ca. 200 d.kr. pr. md. - og kan komme og gå som jeg har lyst...

Sabel
bangkoknielsen skrev:
Sabel - det er stadigvæk et spørgsmål om, hvor du vil bosætte dig - men motions-centre findes næsten overalt - og priserne er meget rimelige... - Hvor jeg selv kommer, i Bangkok, betaler jeg ca. 200 d.kr. pr. md. - og kan komme og gå som jeg har lyst...

Jeg har helt klart tænkt mig Bangkok! Jeg kan ikke holde ud hvis jeg ikke får trænet! Nielsen hvor gammel er du endeligt hvis jeg må have lov til at spørge??

bangkoknielsen
Sabel - jeg kunne sikkert have været din bedstefar - men trods alderen føler jeg mig stadig ung - ikke mindst takket være Thailand!

Sabel
bangkoknielsen skrev:
Sabel - jeg kunne sikkert have været din bedstefar - men trods alderen føler jeg mig stadig ung - ikke mindst takket være Thailand!

Så længe man føler sig ung deroppe så der ingen grænserSmileSmile

Spring til debat: