Se indlæg
 Udskriv debat
veninde i odense
Klovn
Hej jeg søger Thailandske veninder i odense som ikke spiller kort eller
andre former for hazard.jeg er 35 år har 2 børn på 7-8 år og er gift med min mand på elfte år her i danmark jeg har lige nu en veninde,men kunne da godt tænke mig et par stykker mere helst fra
odense med venlig hilsen Nee.

Earthrush
ved ikke om der er nogen her på siden men er sikker på der nok skal være nogen som vil lære dig at kende og blive veninde med dig og din mand
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Niranya
Hej

Jeg er en thai kvinde som bor i Struer, og vil gerne at kende mange sød og sund fornuftig thai kvinde. En god udd. også vigtig, snakkede pæn og odrentlig.

Jeg er 43 år og har en datter på 9 år.
Måske vi kan tale sammen.
Ni 26 15 98 29
* The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha

Det er ikke det, vi oplever, men det, vi føler vi oplever, der udgør vores skæbne.

" The one who A Wake will be safe from the wave. ( The wave of suffering )"

Livet start når du ånder ind og slut når du ånder ud. Hvis du er bevidst om det, så kan du nyde dit liv, og bruge dit liv med bevidsthed og på den rigtig måde.
B & M

Ni. manee_tavat@hotmail.com

www.chigongmeditation.com
ubon lynge
Hej Niranya
Jeg vil lige give min kone din besked når hun kommer fra job, hun har snakket om hun gerne vil have flere veninder vi bor i viborg, hun hedder Ticha også kaldt Jim hvis det siger dig noget Ni, jeg ved der bor mange thai;er i og omkring Holstebro Wink jeg sender en PB sener til dig Ni. hygge Wink
Ubon.

Pibe

fjelle123
Hej Det er da rigtig super ;-)

Min kæreste bliver jo nok stik tosset hvis hun ved at jeg skriver om veninder til hende...

MEN jeg tror hun ville syntes det var rart at have nogle veninder her i landet når hun er her på sit 3 måneders turist visum...

Vi bor i københavns området, hun er 20 år, jeg er 26 skal være piger i samme alder +- 5 år som er søde og rare - uden for gambler miljøet . Det skal være piger med ben i næsen.

hun tager hjem i starten af februar men kommer tilbage i starten af maj...

ubon lynge
Hvorfor skulle hun blive stik tosset hvis du skriver om veninder til hende, nu har min kone selv sagt om jeg ikke vil se om der var nogle her omkring, så du kunne jo høre din veninde først inden du skriver så kommer du jo nok ikke galt afsted fjelle123.Wink
Ubon.

Pibe

fjelle123
Hun er såen lidt sær hvad det angår... hun synes ikke rigtig at ville i kontakt med nogen thailændere i danmark, i hvertfald stopper hun mig hver gang jeg vil prøve at skabe kontakt til nogle potentielle "veninder" - for hvad nu hvis de ikke vil snakke med hende :-)

Jeg mener jo selv - at det vil være sundt for hende og for hendes fremtid i danmark hvis hun har lidt netværk - hun skal selvfølgelig selv bestemme, men lige PT har hun "KUN" hvis man kan sige det, mig og mine forældre og selvfølgelig mine venner, men dem kommunikerer hun ikke med på samme måde... man har jo en lidt speciel måde at snakke med hinanden når man er i et thai-dansk forhold :-)

Men derfor KUNNE det jo være at der var nogen lige i omegenen hvor vi selv bor "hvidovre" som man eventuelt kunne starte med at mødes over en kop kaffe osv osv... selvfølgelig i samme aldersgruppe som os 20 - 30 år. og på den måde få skabt lidt netværk..

Ved ikke om det blev alt for rodet, håber i forstår meningen :-)

Bjarne
Koner behøver ikke være lidt sære, fordi de er forbeholdne over for nye bekendtskaber fra hjemlandet. Tvært imod. Det kan faktisk tænkes, at de ikke er interesserede i risikoen for selskab med spil, pengeudlån m.v., m.v., m.v. Overvej om det kunne være en årsag - i givet fald er det da hamrende positivt.

ubon lynge
Jeg ved ikke hvordan i har det der over, men her i byen viborg mødes de i den lokale thai butik, min kone har fået flere veninder der fra, men der er også dem som ikke vil snakke med andre thai piger, så jeg tror det nok skal komme prøv evt. At gå nogle ture i gå gaden så får de øje på hinanden og vil de snak så kommer de også til en.Wink
Ubon.

Pibe

Niranya
Hej Ven

Jeg er en thai, som har boet i dk i 12 år, og min mening er at det er vigtig, at man har veninde, men det er mere vigtig, at man kan bring hinanden mere glæde og lykkelig ( i sted for ødelægge hinandens liv ).

Man skal passe på, hvem man komme at gå sammen. Men man skal heller ikke lukke sig selv. Man er nød til at bruge sin ejer sund fornuftig ( 6 sense).

Dem som kan lide drik, ryg og spille kort pleje at komme sammen, og dem som kan lide at gå i skloen el. arbejde, de vil komme sammen.

Dem som snakkede pæn og ordentlig kan ikke bland sig ind i det klub som snakke ikke pæn og ordentlig.

Der er ingen grund til at bekymre sig. At havde 1 el. 2 el. 100 ven det er lige meget bare man er ærlig, hjælpesom og gør det bedst man kan.

Jeg synes bedst ven for din kone er dig (mand). Hvis I kan være god ved din kone, være ærlig, forstår, tilgive, osv. Det betyde meget.

Himmle er lige her på jorden.
* The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha

Det er ikke det, vi oplever, men det, vi føler vi oplever, der udgør vores skæbne.

" The one who A Wake will be safe from the wave. ( The wave of suffering )"

Livet start når du ånder ind og slut når du ånder ud. Hvis du er bevidst om det, så kan du nyde dit liv, og bruge dit liv med bevidsthed og på den rigtig måde.
B & M

Ni. manee_tavat@hotmail.com

www.chigongmeditation.com
Spring til debat: